http://gloriamarble.com/ua-158870522-1

خرید فروش صادرات سنگ نما در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت سنگ نما،خرید فروش سنگ گرانیت ، گرانیت آبرنگی،سنگ جدول، سنگ نما سفید،سنگ مرمریت سیاه، سنگ نما قهوه ای، کوپ سنگ مرمریت اسپادانا سیلک، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، اسلب سنگ مرمریت اسپادانا یلک، اسلب سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، کوپ سنگ مرمریت طوسی، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، قیمت سنگ ساختمانی، سنگ مرمریت سمیرم، مصالح ساختمانی، نمایندگی فروش سنگ نما در اصفهان،خرید و فروش اسلب و کوپ صادراتی اصفهان،فروش سنگ گرانیت سبز، گرانیت مشکی، گرانیت نطنز، فروش سنگ مرمریت اوشن بلک، ۰۹۹۱۱۰۱۹۵۸۹ گلوریا کارگران

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۱۴ - چت روم
    عاالی

متریال سنگ در نمای ساختمان کلاسیک

جمعه, ۸ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۱۳ ق.ظ

متریال سنگ در نمای ساختمان کلاسیک

خانه های سنگی کلاسیک غالباٌ ذوق و شوق مخاطب را برمی‌انگیزند؛ زیبایی این متریال طبیعی باعث شده است که هم برای نمای بیرون خانه و هم برای دکوراسیون داخلی استفاده شود. امروزه نمای سنگ صرفاٌ برای زیبایی در ساختمان‌ها استفاده نمی‌شود؛ بلکه انگار نیازهای جدید و امروزی مردم جهان را نیز تامین می‌کند.

سنگ مشکی و طوسی در ساختمان کلاسیک

برای مثال یک نمای سنگ ساختمانی با رنگ مشکی،  در مناطق سردسیر باعث جذب گرمای خورشید می شود. سنگ ساختمانی طبیعی برای سلامتی انسان مضر نیست، در اطراف آن محیطی پر آرامش و پر از انرژی مثبت که از این سنگ های ساختمانی طبیعی متساعد می شود را برای انسان به ارمغان می‌آورد و از طریق آن احساس می‌کنید که با طبیعت همراه شده اید. ضمن اینکه مقاومت سنگ ساختمانی طبیعی نسبت به دیگر متریال های موجود در صنعت ساختمان مثال زدنی است. وقتی که سنگ در نمای خانه به کار می‌رود، حس لوکس بودن را نیز در بیننده به وجود می آورد.

با دیدن نمای پوشیده شده از دو سنگ مشکی و طوسی به همراه شیشه و تنوع رنگ و استفاده از روش‌های گوناگون اجرا، و ریزه کاری ها میتوانید کاری نو و خلاقانه را به وجود بیاورید. سنگ در نما به آسانی میتواند با طرح‌های کلاسیک و همچنین با طرح‌های مدرن خود را وفق می‌دهد.  وقتی از سنگ ساختمانی مشکی و طوسی در نمای ساختمان استفاده می‌شود، بهتر است که از بالاترین کیفیت آن استفاده شود تا از مقاومت و استحکام آن در طول سالها اطمینان خاطر داشته باشید و بتوانید به مدت طولانی از آن لذت ببرید.

نمای سنگ در طول تاریخ

همان‌طور که می‌دانید، نماهای سنگی در طول تاریخ بسیار استفاده شده اند و از قدیمی ترین متریال های ساختمانی به شمار میروند؛ برای مثال، رومی‌ها و یونانی‌ها در ساختن بناهای سنگی بسیار مشهور بوده اند؛ امروزه رنگ‌ها و طرح ها مختلف سنگ ساختمانی طبیعی، ظاهری جدید و خلاقانه برای انواع سلیقه ها را ارائه می‌دهد. یکی از مشخصه‌های سنگ این است که از ورود صداهای بیرون به داخل خانه جلوگیری میکند و مقاومت بسیار زیادی در برابر رطوبت و دما دارد. در میان سنگ‌هایی که در صنعت معماری و به خصوص در ساختمان‌های سبز (ساختمان های همراه با محیط زیست) طرفدار دارد، سنگ‌های ورقه ای (اسلب) مشکی و طوسی است که نوعی سنگ طبیعیِ تیره رنگ است و با این مشخصه، خود را از سنگ‌های دیگر متمایز می‌کند.

نمای بیرونی خانه‌های سنگی ساخته شده از سنگ ساختمانی طبیعی

در ایجاد نمای بیرونی خانه ها براساس ساختار معماری بهتر است به شکلی باشد که نمای بیرونی، همخوانی با فضای اطراف و همچنین هماهنگی آن با ساختمان‌های مجاور نیز وجود داشته باشد. نماهای سنگی کلاسیک از نظر زیبایی حرف اول را می‌زنند، در هر شرایطی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد و با کمی خلاقیت میتوانند به عنوان برگ برنده ای برای طراحی یک ساختمان خاص استفاده شوند. سنگ ساختمانی طبیعی که فاقد رنگ‌ها، ترکیبات شیمیایی، بتون و خاک رس است، محل زندگی را تبدیل به یک مکان خارق‌العاده و پر از انرژی می‌کند. با این متریال می‌توان سطح‌های صاف یا زبر و خشن در رنگ‌ها و تنوع‌های مختلف را در دست داشت. سنگ تیشه در گذشته در نمای قصرها استفاده می شده که سنگی آهک و برجسته است و نمایی گرم و مقاوم در ساختمان شکل می گیرد.

اجرای سنگ در نمای ساختمان در تصور عامه مردم، تداعی بومی و کلاسیک بودن است؛ این در حالی است که این نما می‌تواند در عین کلاسیک بودن و با کمی تغییر در نوع رنگ و جنس سنگ تبدیل به یک طراحی مدرن شود به عنوان مثال خانه‌ای با پوششی از سنگ‌های ساختمانی سیاه و طوسی در نمای کلاسیک و ترکیب آن با برخی خطوط و رنگ های مدرن میتواند اتفاقی بسیار زیبا در نمای ساختمان شما باشد، در این حالت این نمای کلاسیک یادآور نمایی کاملاً صنعتی است و در نتیجه ایجاد حس مدرن در خانه را به شما می دهد. تمیز کردن خانه‌هایی که نمای سنگ دارند نیز بسیار آسان است و برای آن می‌توان از دستگاه‌های شوینده با آب پرفشار استفاده کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی