http://gloriamarble.com/ua-158870522-1

خرید فروش صادرات سنگ نما در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت سنگ نما،خرید فروش سنگ گرانیت ، گرانیت آبرنگی،سنگ جدول، سنگ نما سفید،سنگ مرمریت سیاه، سنگ نما قهوه ای، کوپ سنگ مرمریت اسپادانا سیلک، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، اسلب سنگ مرمریت اسپادانا یلک، اسلب سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، کوپ سنگ مرمریت طوسی، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، قیمت سنگ ساختمانی، سنگ مرمریت سمیرم، مصالح ساختمانی، نمایندگی فروش سنگ نما در اصفهان،خرید و فروش اسلب و کوپ صادراتی اصفهان،فروش سنگ گرانیت سبز، گرانیت مشکی، گرانیت نطنز، فروش سنگ مرمریت اوشن بلک، ۰۹۹۱۱۰۱۹۵۸۹ گلوریا کارگران

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۱۴ - چت روم
    عاالی

چگونگی گنجاندن سنگ مرمر در طراحی داخلی

شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۷:۲۷ ق.ظ

چگونگی گنجاندن سنگ مرمر در طراحی داخلی

کاربرد سنگ مرمریت در طراحی خانه مانند چندین دهه قبل نیست این تصور وجود دارد که وقتی شما سنگ مرمریت را به عنوان یک عنصر طراحی انتخاب می کنید ، دیدی از اتاق های بزرگ و سرد که در سنگ های کف تا سقف محصور شده اند وجود دارد. یا ، از مجسمه های زینتی که دکوراسیون اتاق نشیمن مادربزرگ شما است. به سختی مدرن و براق است.

سنگ مرمریت

رنگ مرمریت در دنیای طراحی داخلی بازگشتی مدرن را رقم زده است. با این حال ، مهمترین چیز برای تازه نگه داشتن روند استفاده از آن در دوزهای کوچک و پنل مانند به جای مقادیری است که چشم را تحت الشعاع قرار می دهد. در این حالت ،سنگ مرمریت بیشتر دیده می شود و در عین حال مدرن ماندن ، زیبایی خاصی به دکوراسیون می بخشد.

مرمریت اسپادانا سیلک

از سنگ مرمر به عنوان قطعه ای مثل این شومینه استفاده کنید یا می توانید برای مشخص کردن فضا از ستون های مرمر استفاده کنید

شومینه سنگ مرمریت


چه در آپارتمان کوچک زندگی کنید و چه در یک خانه بزرگ و خانوادگی، دیوارهای ساده و بزرگ باعث می شود احساستان خسته کننده تر و محدود تر شود. با این حال ، اگرچه ممکن است خانه شما فاقد دیوارهای خاصی باشد ، هنوز باید فضای آن را به منظور منظم نگاه داشتن آن ترسیم کنید. بگذارید سنگ مرمر این کار را انجام دهد.

ستون هایی را با لبه های مستقیم و لمس های تزئینی انتخاب کنید تا فضا احساسی تر شود. به خاطر داشته باشید که دیگر نیازی به کشش ستون ها از کف تا سقف نیست. در نظر بگیرید ساخت نیم دیواره با ستون هایی از سنگ مرمر که فضا ها را از هم جدا می کنند در حالی که هنوز هم اجازه می دهند چشم از تمام فضا دور شود. برای‌ جدا کردن فضاها از ستونهای مرمر مدرن استفاده کنید.

بخشی از دیوارها یا کفهای منزل خود را از سنگ مرمر بسازید
بخش "یا" در این مثال مهم است. اگر هم دیوارها و هم کفها از سنگ مرمر پوشانده شود، ممکن است فضای بسیار سردی به نظر برسد با این حال ، فقط با انتخاب یکی ، این امکان را دارید که فقط با لمس احساس کلاسیک به فضا گره بزنید و آن را با مواد مدرن تر پیوند بزنید. هر کدام را انتخاب کنید ، روشهای مختلفی برای اجرای طرح وجود دارد.

اگر در زندگی خود به تجمل بیشتری نیاز دارید

در مورد اضافه کردن سنگ مرمر به فضای بین دو کابینت در آشپزخانه خود فکر کنید اسلب سنگ مرمریت اسپادانا سیلک مناسب این کار است. . همچنین از مرمر به عنوان جایگزینی برای استفاده از سینک های سنتی در سرویس بهداشتی منزل خود استفاده کنید. با محاصره کردن اتاق با یک صندلی مرمر ، یک فضای مرمر را به فضای زندگی خود اضافه کنید.

اگر ترجیح می دهید سنگ مرمر را به کف بیفزایید ، اسلب سنگ اسپادانا سیلک گزینه بسیار خوبی است زیرا از نظر سنتی فضایی رسمی تر است.  کفپوش سنگ مرنر اوشن ماربل می تواند یک زیبایی لوکس را به حمام اصلی هر کسی اضافه کند.

نکته ای در مورد گنجاندن قطعات مناسب سنگ مرمریت برای فضای خود


از آنجا که سنگ مرمر به ویژه سنگین و فراموش نشدنی است ، می خواهید مطمئن باشید که خرید جدید شما قبل از تلاش برای آوردن آن به داخل خانه ، در فضا جای می گیرد حتما اندازه گیری کنید علاوه بر این ، احساس نکنید که باید به تن های خنثی بچسبید. یک میز سنگ مرمر مشکی اوشن ماربل می تواند به گرمی مناسب فضای شما اضافه شود.

جزیره چوبی را در آشپزخانه خود با یکی از سنگ مرمر ساخته شده جایگزین کنید تا انتقال بصری از اجاق گاز به محل ناهار خوری ایجاد شود. با یک میز قهوه ای مشکی سنگ مرمریت اوشن ماربل، ظرافت و لوکس بودن را به فضای زندگی خود اضافه کنید. در مورد استفاده از میزهای مرمر به عنوان مبلمان فضای سالن خود فکر کنیید.

سنگ مرمر را در لوازم جانبی و دکوراسیون خود بگنجانید

در گذشته اضافه کردن سنگ مرمر به طراحی خانه شما یک تعهد مهم بود. پس از همه ، ارزان نیست که با خرید از یک شرکت سنگی شروع به حفر دیوارها و کفهای خود کنید تا مواد قدیمی را با سنگ سنگین جایگزین کنید. یکی از بهترین جنبه های سنگ مرمر این است که لوازم جانبی مرمر کوچکتر و وسایل دکوراسیون در قفسه های فروشگاه ظاهر می شوند. آنها به شما این امکان را می دهند تا قبل از گرفتن یک شیرینی پایدار ، روند را امتحان کنید یا آن را در آپارتمان های کوچک که قبلاً بیش از حد فشرده به نظر می رسید گنجانید.

اگر آپارتمان شما کوچک است هنگام دیدن لوازم جانبی ، روی اضافه کردن یک یا دو قطعه سنگ مرمر به اتاق تمرکز کنید. یک جفت لامپ تیله مانند مرمر  می توانند برای مرکز تختخواب و یا اتاق کانون توجه خوبی باشند. شمع های مرمر و مجموعه اکسسوری مرمر حمام می توانند یک لمس عاشقانه به حمام شما اضافه کنند.

برای احساس لطیف تر ، روی قطعات با الهام از سنگ مرمر تمرکز کنید. آنها همان پاپ سبک کلاسیک را بدون برچسب قیمت بزرگ ارائه می دهند. یک تابلو هنر دیواری یا فرش پرتاب که به تقلید از رنگهای خنثی و خطوط جسورانه موجود در سنگ مرمر می تواند تمام موارد لازم برای پیوند دادن یک اتاق به هم باشد.
مرمر در سالهای اخیر از طراحان داخلی فاصله گرفته است ، اما قرار است بازگشتی دوباره داشته باشد. اگر تصور می کنید که سنگ مرمر می تواند دکوری سنگین و زینتی باشد ، دوباره فکر کنید. در مورد چگونگی ادغام سنگ مرمر در طراحی داخلی و در عین حال ظریف و مدرن بودن آن فکر کنید و از آنها برای ادامه روند زیبا سازی آپارتمان خود استفاده کنید.

شما در مورد احیاء مرمر چه احساسی دارید؟ آیا شما می خواهید آن را در طراحی داخلی خود بگنجانید؟ آیا محصولات مرمری پیدا کرده اید که کاملاً دوستشان دارید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی