http://gloriamarble.com/ua-158870522-1

خرید فروش صادرات سنگ نما در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت سنگ نما،خرید فروش سنگ گرانیت ، گرانیت آبرنگی،سنگ جدول، سنگ نما سفید،سنگ مرمریت سیاه، سنگ نما قهوه ای، کوپ سنگ مرمریت اسپادانا سیلک، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، اسلب سنگ مرمریت اسپادانا یلک، اسلب سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، کوپ سنگ مرمریت طوسی، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، قیمت سنگ ساختمانی، سنگ مرمریت سمیرم، مصالح ساختمانی، نمایندگی فروش سنگ نما در اصفهان،خرید و فروش اسلب و کوپ صادراتی اصفهان،فروش سنگ گرانیت سبز، گرانیت مشکی، گرانیت نطنز، فروش سنگ مرمریت اوشن بلک، ۰۹۹۱۱۰۱۹۵۸۹ گلوریا کارگران

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۱۴ - چت روم
    عاالی

ست رنگ طوسی قهوه ای در کف ساختمان

امروزه با رواج یافتن دکوراسیون مدرن در اغلب منازل، میزان استفاده از رنگ طوسی نیز افزایش چشم‌گیری داشته است. اگر شما هم میخواهید رنگ طوسی را به عنوان رنگ دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید پس باید رنگ‌های ست طوسی را بشناسید. از این رو بر آن شدیم تا در این مطلب به معرفی رنگ‌های ست رنگ طوسی در طراحی دکوراسیون بپردازیم تا به سوال شما در مورد این که طوسی با چه رنگی ست می‌شود پاسخ داده باشیم. با ما همراه شوید.

رنگ نقش عمیقی در طراحی خانه داشته و می‌تواند تاثیر عمیقی بر خلق و خو و احساسات انسان به جای بگذارد.

 

ست سنگ مرمریت طوسی

رنگ طوسی نمایانگر بزرگواری و وقار یک شخص است. این رنگ در طیف رنگ مشکی و سفید قرار دارد، و از آنجا که رنگ طوسی در میانه این طیف قرار می‌گیرد برخی معتقدند  رنگ طوسی، رنگ توافق و صلح است. رنگ طوسی، تداعی کننده حس آرامش و در عین حال تعقل و منطق می‌باشد.

رنگ طوسی رنگی  آرامش بخش در دکوراسیون منزل می باشد.

ست رنگ سنگ مرمریت طوسی قهوه‌ای در کف ساختمان

از دیگر مکمل رنگ طوسی در دکوراسیون رنگ قهوه‌ای است. رنگ‌ طوسی و رنگ قهوه‌ای هر دو جزء رنگ‌های خنثی هستند. با این تفاوت که رنگ قهوه‌ای، جزء رنگ‌های گرم محسوب می‌شود. همین مسئله کافی است تا بفهمیم بکارگیری این دو رنگ در کنار هم درست می‌باشد. با بکارگیری سنگ مرمریت اوشن مابل و سنگ مرمریت اسپادانا سیلک در کف زیباترین و جذاب ترین ترکیب به ساختمان داده می شود. در ساختمان های لوکس و مدرن استفاده از سنگ مرمریت اسپادانا سیلک و سنگ مرمریت اوشن ماربل در خارج و داخل ایران رایج شده است. با توجه به مد شدن رنگ طوسی در ساختمان سازی طراحان و معماران توجه خاصی به سنگ مرمریت اسپادانا سیلک و سنگ مرمریت اوشن ماربل دارند.