http://gloriamarble.com/ua-158870522-1

خرید فروش صادرات سنگ نما در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت سنگ نما،خرید فروش سنگ گرانیت ، گرانیت آبرنگی،سنگ جدول، سنگ نما سفید،سنگ مرمریت سیاه، سنگ نما قهوه ای، کوپ سنگ مرمریت اسپادانا سیلک، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، اسلب سنگ مرمریت اسپادانا یلک، اسلب سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، کوپ سنگ مرمریت طوسی، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، قیمت سنگ ساختمانی، سنگ مرمریت سمیرم، مصالح ساختمانی، نمایندگی فروش سنگ نما در اصفهان،خرید و فروش اسلب و کوپ صادراتی اصفهان،فروش سنگ گرانیت سبز، گرانیت مشکی، گرانیت نطنز، فروش سنگ مرمریت اوشن بلک، ۰۹۹۱۱۰۱۹۵۸۹ گلوریا کارگران

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۱۴ - چت روم
    عاالی

دکوراسیون سرویس بهداشتی خانه های مدرن

دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۵۸ ق.ظ

 

 دکوراسیون سرویس بهداشتی خانه های مدرن

 

حتما شما هم احساس کرده‌اید که بعد از یک روز سخت و پرکار هیچ چیز جز یک دوش آب گرم نمی‌تواند خستگی‌تان را برطرف کند، اما این روزها با رواج زندگی آپارتمان‌نشینی و تغییراتی که در فضای خانه‌ها ایجاد شده، معمولا کوچک‌ترین فضا به حمام و سرویس‌های بهداشتی اختصاص می‌یابد. علاوه بر این معمولا کمتر به دکوراسیون این قسمت‌های منازل توجه می‌شود. در حالی که می‌توان با توجه به قابلیت های انواع مواد در طراحی کفپوش‌ها و دیوارها نظیر چوب، سنگ، سطوح فلزی و... دکورهای بسیار متنوع و جذابی را ساخت.

سنگ مرمریت مشکی

 


استفاده از سنگ مشکی در سرویس بهداشتی خانه های  مدرن

 

استفاده از سنگ مشکی در سرویس بهداشتی خانه های مدرن

ترکیب رنگ سنگ مشکی- خاکستری در دکوراسیون مدرن

توجه داشته باشید که نباید با شلوغ کردن محیط سرویس بهداشتی زیاده‌روی کنید؛ تنها وسایل ضروری و موردنیاز را با در نظر گرفتن میزان هزینه و مساحت سرویس انتخاب کنید. مرحله بعد مربوط به انتخاب رنگ کفپوش‌ها و دیوارهاست. با توجه به رطوبت زیاد و خیس شدن مداوم دیوارها، بهتر است دیوارها را با سنگ بپوشانید.

 

استفاده از سنگ مرمریت مشکی در دکوراسیون سرویس بهداشتی خانه های مدرن

 

 تمیز کردن دیوار و کف توصیه می شود بجای پودر سنگ و سیمان سفید ، از پودرههای آنتی باکتریال که همزمان مزایایی نظیر ضد قارچ ، ضد کپک ، واتر پروف و رنگ بندی مختلفی هم دارند استفاده گردد تا جای نگرانی برای نظافت هم نباشد.

 امروزه استفاده از سنگ مشکی در دکوراسیون خانه های مدرن به تناوب دیده می شود. بعد از انتخاب رنگ دیوارها نوبت به خرید و نصب لوازم می‌رسد. سعی کنید از لوازم ساده با رنگ‌های روشن با طلایی بهره بگیرید.  زیرا لوازم طرح‌دار با رنگ‌های خاص پس از مدتی دلزدگی ایجاد می‌کند و در عین حال از مد خارج می‌شوند.

 

دیزاین مشکی- برفی در سرویس بهداشتی

ترکیب رنگ سفید و مشکی در سروس بهداشتی منزل

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی