http://gloriamarble.com/ua-158870522-1

خرید فروش صادرات سنگ نما در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت سنگ نما،خرید فروش سنگ گرانیت ، گرانیت آبرنگی،سنگ جدول، سنگ نما سفید،سنگ مرمریت سیاه، سنگ نما قهوه ای، کوپ سنگ مرمریت اسپادانا سیلک، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، اسلب سنگ مرمریت اسپادانا یلک، اسلب سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، کوپ سنگ مرمریت طوسی، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، قیمت سنگ ساختمانی، سنگ مرمریت سمیرم، مصالح ساختمانی، نمایندگی فروش سنگ نما در اصفهان،خرید و فروش اسلب و کوپ صادراتی اصفهان،فروش سنگ گرانیت سبز، گرانیت مشکی، گرانیت نطنز، فروش سنگ مرمریت اوشن بلک، ۰۹۹۱۱۰۱۹۵۸۹ گلوریا کارگران

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۱۴ - چت روم
    عاالی

سنگ اسلب در طراحی دکوراسیون دیوارهای خانه

يكشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۹، ۰۲:۱۵ ب.ظ

سنگ اسلب و طراحی دکوراسیون دیوارهای خانه

خانه‌هایی که هوشمندانه طراحی شده باشند به استفاده از مواد منحصر به فرد و خارق العاده تمایل دارند. او اضافه می‌کند که استفاده از سنگ اسلب در طراحی بسیار مورد توجه است. با وجود اینکه استفاده ازسنگ مرمریت در طراحی داخلی همیشه جذاب بوده سنگ مرمریت اوشن ماربل و سنگ مرمریت اسپادانا سیلک با رنگ قهوه ای و طوسی آن نیز به مرور محبوب شده است.​​​​​​

مرمریت اوشن ماربل

سنگ اسلب در طراحی دکوراسیون دیوار تراس


اگر یک تراس مدرن و جمع و جور دارید که با دیوارهای خالی محصور شده است برای ایجاد فضایی دلپذیر از اسلب برای بخشی از دیوار آن استفاده کنید. با کمک سنگ  مرمریت اسپادانا سیلک میتوانید سطحی صیقلی و روشن روی دیوار ایجاد کنید.

سنگ اسلب در طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن

اگر یک فضای سر پوشیده در خارج از ساختمان اصلی خانه دارید که به عنوان اتاق نشیمن دوم از آن استفاده می‌کنید، با یک ترکیب رنگ زیبا و دوست داشنتی از سنگ اسلب مرمریت اسپادانا سیلک و سنگ مرمریت اوشن ماربل میتوانید حسی از ظرافت و زیبایی همراه با استحکام در ذهن ایجاد کنید و مبلمان را باآن هماهنگ کنید و از وجود یک فضای تک با دکوراسیونی خاص و منحصر به خود لذت ببرید.

مرمریت اوشن ماربل و اسپادانا سیلک

سنگ اسلب در طراحی دکوراسیون شومینه


 دیوار سنگی شومینه که بیشتر مردم در کنار آن تجمع می کنند با تکه‌های چوب که با ظرافت برش خورده‌اند، تصویری از شومینه را به ذهن‌مان می‎آورند. این طراحی با الهام از بافت چوب و سنگ مرمریت اوشن ماربل اثری شیک و خلاقانه را به ارمغان می آورد.


سنگ اسلب در طراحی دکوراسیون حیاط خلوت


استفاده از سنگ اسلب مرمریت اوشن ماربل به حالت قابی سنگی در حیات خلوت خانه و روشنایی که روی این دیوار سنگی استفاده شده، با ایجاد تمایز بصری توجه را روی بافت، رنگ و طراحی شکل دیوار متمرکز می‌کند. 


سنگ اسلب در طراحی دکوراسیون سالن پذیرایی 


 با استفاده از سنگ‌هایی در تناژها و سایه‌هایی مختلف، یک پازل رنگی از قهوه ای تا خاکستری را با سنگ مرمریت اوشن ماربل و سنگ مرمریت اسپادانا سیلک به عنوان طرح اصلی دیوار در نقطه کانونی خانه و سالن پذیرایی خانهبا جلال و شکوه خاص می توان خلق کرد. 
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی