http://gloriamarble.com/ua-158870522-1

خرید فروش صادرات سنگ نما در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت سنگ نما،خرید فروش سنگ گرانیت ، گرانیت آبرنگی،سنگ جدول، سنگ نما سفید،سنگ مرمریت سیاه، سنگ نما قهوه ای، کوپ سنگ مرمریت اسپادانا سیلک، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، اسلب سنگ مرمریت اسپادانا یلک، اسلب سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، کوپ سنگ مرمریت طوسی، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، قیمت سنگ ساختمانی، سنگ مرمریت سمیرم، مصالح ساختمانی، نمایندگی فروش سنگ نما در اصفهان،خرید و فروش اسلب و کوپ صادراتی اصفهان،فروش سنگ گرانیت سبز، گرانیت مشکی، گرانیت نطنز، فروش سنگ مرمریت اوشن بلک، ۰۹۹۱۱۰۱۹۵۸۹ گلوریا کارگران

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۱۴ - چت روم
    عاالی

سنگ مرمریت اوشن ماربل

سنگ مرمریت اوشن ماربل با فراوری عالی جهت کار در دیوارهای داخلی، راه پله، لابی و سرویس ها مصرف میشود 
سنگ مرمریت اوشن ماربل با زمینه تیره قهوه ای مایل به مشکی و خطوط سفید و استیلولیت های ظریف عنکبوتی آن را به صفحه نقاشی طبیعت تبدیل کرده است که البته هر کدام از این خطوط و طرح ها حاصل میلیون ها سال تلاش زمین در بوجود آوردن این خطوط و اعوجاجات بوده است.  سنگ مرمریت اوشن ماربل به صورت اسلب فرآوری میگردد. براقیت و شفافیت بالا از مهم ترین ویژگی های سنگ مرمریت اوشن ماربل است. ساینده این سنگ اگر از جنس مرغوب باشدبراقیت و شفافیت سنگ مرمریت اوشن ماربل را چند برابر خواهد کرد.

 

سنگ مرمریت اوشن ماربل

 

سنگ مرمریت اوشن ماربل زیبایی طبیعت

سنگ مرمریت اوشن ماربل به جرعت یکی از زیباترین سنگ های مشکی قهوه ای و شلوغ است که بستگی به سلیقه معمار و مشتری در جاهای مختلف ساختمان می تواند استفاده شود.سنگ مرمریت اوشن ماربل گرمی خاصی به فضاهای مسکونی و اداری و تجاری می بخشد. سنگ پله ، کف سازی سالن های مجلل، قاب آسانسور، استفاده در سنگ کابینت، استفاده با قطر 5 سانت در جزیره آشپزخانه، و دیوار داخلی ساختمان های لوکس نیز از دیگر کاربردهای سنگ مرمریت اوشن ماربل است.


 اسلب  مرمریت اوشن ماربل


از ویژگی های مرمریت اوشن ماربل را میتوان ،مقاومت سایشی زیاد ،رنگ تیره ، جذب آب پایین و شفافیت بالا نام برد. این سنگ شلوغی و زیبایی یک فرش را برای کف ساختمان دارد و اگر همرا با سنگ مرمریت اسپادانا سیلک طوسی کار شود زیبایی خود را بیشتر نشان می دهد. 

امروزه این دو رنگ سنگ، جزء سنگ های مد روز هستند که از ایران به سایر کشورها صادر می شوند و در ایران هم طرفداران زیادی دارند. سنگ مرمریت اسپادانا سیلک سنگی جدید است که در چین و هند خریداران مخصوص به خود را دارد.