http://gloriamarble.com/ua-158870522-1

خرید فروش صادرات سنگ نما در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت سنگ نما،خرید فروش سنگ گرانیت ، گرانیت آبرنگی،سنگ جدول، سنگ نما سفید،سنگ مرمریت سیاه، سنگ نما قهوه ای، کوپ سنگ مرمریت اسپادانا سیلک، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، اسلب سنگ مرمریت اسپادانا یلک، اسلب سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، کوپ سنگ مرمریت طوسی، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، قیمت سنگ ساختمانی، سنگ مرمریت سمیرم، مصالح ساختمانی، نمایندگی فروش سنگ نما در اصفهان،خرید و فروش اسلب و کوپ صادراتی اصفهان،فروش سنگ گرانیت سبز، گرانیت مشکی، گرانیت نطنز، فروش سنگ مرمریت اوشن بلک، ۰۹۹۱۱۰۱۹۵۸۹ گلوریا کارگران

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۱۴ - چت روم
    عاالی

سنگ پله

سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۸، ۰۸:۱۷ ق.ظ

سنگ پله

یکی از قسمت های جدانشدنی پروژه های ساختمانی استفاده از سنگ برای قسمت راه پله است. قسمت راه پله ساختمان از سه قسمت اصلی تشکیل شده است. 

انواع سنگ پله

زمانی که یک معمار تصمیم به ساخت یک ساختمان می‌گیرد، باید به فکر مرغوب‌ترین و استانداردترین مصالح جهت ساخت باشد. ساختمانی ایمن می‌تواند جان چندین خانوار را حفظ کند. پس از ایمنی ساختمان، تأثیرگذارترین بخش ساختمان نمای آن و طراحی راه پله است. 

سنگ پله مرمریت

دریافت

یکی از مهمترین بخش های یک ساختمان ، ورودی راه پله آن می باشد که از تردد بالایی برخوردار بوده و همواره سنگ ساختمانی به عنوان گزینه اصلی جهت استفاده در این بخش از ساختمان می باشد . در بین سنگ های ساختمانی سنگ مرمریت به دلیل دارا بودن مشخصات فنی و تنوع موجب شده تا در راه پله مورد استفاده قرار گرفته و همواره به عنوان سنگ پله مرمریت نیز مطرح می باشد. راه پله به عنوان بخشی از ساختمان ، محلی است که تمامی ساکنان و مهمانان با این بخش سروکار داشته و بهتر است طراحان و معماران به انتخاب بهترین نوع سنگ مرمریت به عنوان پله ساختمان بپردازند.

هر سنگی در شرایط آب و هوایی متفاوتی قابلیت ماندگاری مخصوصی دارد. مقاومت سنگ‌ها بسیار متفاوت بوده و بهترین نوع سنگ، سنگی است که در مقابل آب، آلودگی، مواد شیمیایی و ضربه مقاوم و سرسخت باشد و دچار ساییدگی سنگ نشود، بدون خلل و فرج، بدون پوسیدگی و بدون شکستگی باشد.

سنگ پله

سنگ پله لاکچری با سنگ مرمریت اوشن ماربل

پس از کوارتزیت مشکی، سنگ مرمریت مشکی_قهوه ای اوشن ماربل یکی از بهترین نوع سنگ مرمریت بعنوان سنگ پله لاکچری می باشد. سنگ پله لاکچری اوشن ماربل به همراه نرده های طلایی فضایی لوکس و تجملی در ساختمان ایجاد می کند و چشم هر بیننده ای را به سمت خود جذب می کند. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی