http://gloriamarble.com/ua-158870522-1

خرید فروش صادرات سنگ نما در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت سنگ نما،خرید فروش سنگ گرانیت ، گرانیت آبرنگی،سنگ جدول، سنگ نما سفید،سنگ مرمریت سیاه، سنگ نما قهوه ای، کوپ سنگ مرمریت اسپادانا سیلک، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، اسلب سنگ مرمریت اسپادانا یلک، اسلب سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، کوپ سنگ مرمریت طوسی، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، قیمت سنگ ساختمانی، سنگ مرمریت سمیرم، مصالح ساختمانی، نمایندگی فروش سنگ نما در اصفهان،خرید و فروش اسلب و کوپ صادراتی اصفهان،فروش سنگ گرانیت سبز، گرانیت مشکی، گرانیت نطنز، فروش سنگ مرمریت اوشن بلک، ۰۹۹۱۱۰۱۹۵۸۹ گلوریا کارگران

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۱۴ - چت روم
    عاالی

میزهای سنگی

سه شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۰۸ ب.ظ

میز های سنگی 

استفاده از سنگ در زمان کهن ایران زمین بسیار متداول بود است و به علت داشتن استحکام بالا عمر طولانی نسبت به متریال های دیگر دارد .

همان طور که می دانید نماهای باستان ایران که مهمترین آن تخت جمشید است از سنگ ساخته شده است. و یک سازه بسیار بزرگ است و یک شاهکار به حساب می آید. به همین دلیل استفاده از میز های سنگی یک حس اصیل بودن ایرانی را می دهد و همچنین نماد قدرت است .

میز سنگی

تخت جمشید به گفته اکثر معماران یک شاهکار و اوج هنر در زمان باستان است و استفاده از میز های سنگی یک نوع تلفیق معماری باستان و معماری مدرن است.

پارسه


میز سنگی در برابر نفوذ آب مقاوم است و آنتی باکتریال است به دلیل تکنولوژی خود متراکم بودن استحکام بالایی دارد. مقاوم در برابر حرارت و گرما، شستشوی آن آسان است و احتیاج به تمیز کردن ندارد. نمای زیبا دارد و مقرون به صرفه است.

میز ناهارخوری سنگی و شیشه ای

میز ناهار خوری سنگی و شیشه ای در عین سادگی زیبایی منحصر به فردی را ایجاد می‌کند و با سادگی توجه همه را جلب می‌کند

در ساخت این نوع از میز های مدرن از شیشه و سنگ استفاده شده است.
میز های جدید مدرن ناهار خوری سعی شده تا تلفیق شیشه و سنگ یک حس نو و هارمونی مدرنی را ایجاد کند که البته هم مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است و در طرح های جدید هر ساله به بازار معرفی می‌شوند.

 

میزهای سنگی


در بعضی از طرح ها از یک پایه سنگ ساخته شده و در دیگر آن از دو پایه استفاده شده است که می توان این پایه ها را تنظیم کرد و به اندازه شیشه خود تنظیم کنید. و این یک ویژگی بسیار مهم است که به فرد اجازه می‌دهد تا بسته به احتیاج خود پایه را کوتاه و بزرگ کند.
بعد از این که افراد علاقه زیادی به دکوارسیون غربی، اروپایی پیدا کردند . استفاده از میز های سنگی در خانه ها متداول شده بوده و هر اتاقی دارای میز مخصوص خودش بود.

طراحان برای منحصر به فرد کردن میز های سنگی شروع تغییراتی در طراحی کردند تا از آن سبک قدیمی کمی فاصله بگیرند . میز ها را به دنیای مدرن نزدیک تر کنند.

یکی از مهم ترین تغییرات تلفیق متریال های مختلف بود و شاهد میز های زیبا با تلفیق سنگ و چوب و شیشه هستیم که باعث شده یک هارمونی زیبایی بین نمای بیرونی خانه و داخلی ایجاد شود .


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۶
Glory luxe marble مرمریت مشکی اوشن بلک

استحکام

تخت جمشید

شیشه و سنگ

میزهای سنگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی