http://gloriamarble.com/ua-158870522-1

خرید فروش صادرات سنگ نما در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت سنگ نما،خرید فروش سنگ گرانیت ، گرانیت آبرنگی،سنگ جدول، سنگ نما سفید،سنگ مرمریت سیاه، سنگ نما قهوه ای، کوپ سنگ مرمریت اسپادانا سیلک، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، اسلب سنگ مرمریت اسپادانا یلک، اسلب سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، کوپ سنگ مرمریت طوسی، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، قیمت سنگ ساختمانی، سنگ مرمریت سمیرم، مصالح ساختمانی، نمایندگی فروش سنگ نما در اصفهان،خرید و فروش اسلب و کوپ صادراتی اصفهان،فروش سنگ گرانیت سبز، گرانیت مشکی، گرانیت نطنز، فروش سنگ مرمریت اوشن بلک، ۰۹۹۱۱۰۱۹۵۸۹ گلوریا کارگران

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۱۴ - چت روم
    عاالی

سنگ کف سالن

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۶:۳۱ ق.ظ

 

سنگ کف سالن

سنگ‌های ساختمانی به دلایل گسترده ای، سال‌ها به عنوان گزینه اصلی و پرطرفدارترین مصالح ساختمانی جهت اجرا و طراحی کف سالن مورد استفاده قرار می‌گیرند. باتوجه  به سرچشمه سنگ‌های ساختمانی از دل زمین ، موجب شده تا از تنوع رنگ زیادی برخوردار گردند و مطابق آن، هر نوع سلیقهای را برای سنگفرش کف سالن ساختمان، مورد پوشش قرار دهد . در ادامه به بررسی انواع مختلف سنگ‌های ساختمانی مورد استفاده جهت کف سالن خواهیم پرداخت و قیمت سنگ کف سالن باتوجه به نوع سنگ موردنظر از بازه‌های قیمتی برخوردار می‌باشد .

فروش فوق العاده سنگ‌های مرمریت طوسی و مشکی به صورت اسلب و کوپ برای کف سالن . جهت دریافت اطلاعات بیشتر با 09911019589 تماس بگیرید

برای نمونه می‌توان به سنگ مرمر اشاره کرد که از درخشندگی بالایی در کف ساختمان برخوردار بوده و  باتوجه به معایبی چون خراش پذیری و لکه پذیری هنوز به عنوان یکی از پرکاربردترین سنگ‌های ساختمانی جهت کف سالن می‌باشد . سنگ گرانیت دیگر سنگ‌های ساختمانی مورد استفاده جهت سنگفرش کف ساختمان می‌باشد که از خصوصیات اصلی آن می‌توان به استقامت بالای گرانیت اشاره کرد و همین مورد موجب شده تا از گرانیت بیشتر جهت سنگفرش اماکن عمومی و آموزشی چون دانشگاه‌ها مورد استفاده قرار گیرد . سنگ تراورتن یکی دیگر از انواع سنگ ساختمانی مورد کاربر جهت سنگفرش کف سالن پذیرایی می‌باشد که از این سنگ  بیشتر برای طراحی‌های سنتی و باستانی جهت سنگفرش کف سالن مورد استفاده قرار می‌گیرد . سنگ مرمریت یکی از پراستفاده‌ترین سنگ‌های ساختمانی در کف سالن بوده و بیشترین کاربرد آن در ساختمان‌های مسکونی و تجاری می‌باشد و سنگ مرمریت از طرح و رنگ‌های متنوعی برخوردار می‌باشد که موجب شده تا هر نوع سلیقه ای را مورد پوشش خود قرار دهد .

قیمت سنگ کف سالن

قیمت سنگ کف سالن به پارامترهای متنوعی بستگی دارد که در این بین می‌توان در ابعا د ، ضخامت ، رنگ و نوع سنگ مورد نظر اشاره  کرد که هرکدام بر روی قیمت سنگ کف سالن به صورت مستقیم تاثیرگذار می‌باشند . جهت دریافت6 لیست قیمت انواع سنگ کف سالن باما در تماس باشید . گروه سنگ gloriamarble آماده خدمت رسانی در زمینه خرید و فروش انواع سنگ کف سالن در شهرهای اصفهان ، تهران و سایر شهرهای ایران را دارا می‌باشد .در این بخش باید به یکی از رنگ‌های پرکاربرد در طراحی‌های لوکس و لاکچری نیز اشاره ای داشته باشیم،زمینه رنگ طوسی که سنگ مرمریت اسپادانا سیلک به عنوان گزینه اصلی جهت پوشش این نیاز مطرح بوده و شما می‌توانید جهت دریافت قیمت سنگ کوپ و اسلب مرمریت اسپادانا سیلک جهت استفاده در کف ساختمان با ما در تماس باشید.

سنگ مرمریت کف سالن

در پاراگراف ابتدایی اشاره ای به ابعاد سنگ‌های مورد استفاده در کف سالن پرداختیم اما باید به این نکته اشاره کرد که هر آنچه از ظر سایز بندی در ابعاد بزرگتری باشد به نوعی نقش و ظاهر سنگ بهتر قابل نمایش بوده و به نوعی می‌توان یکدستی را در آن مشاهده کرد. به صورت عمده این نوع سنگ‌ها در ابعاد 80*80،60*60،50*50 و همچنین 40*40 و کمتر از آن در ایران فرآوری می‌شوند و از نظر قیمتی نیز همانطور که در ابتدا اشاره کردیم نسبت ابعاد با قیمت موازی بوده و با افزایش ابعاد درخواستی قیمت نیز به نسبت آن افزایش خواهد یافت.

در پایان لازم می‌دانم به این نکته اشاره ای داشته باشم که سنگ‌های متعددی را جهت استفاده در کف سالن نام بردیم ولی آیا در واقعیت می‌توان از تمام آن‌ها در این بخش استفاده کرد؟ با توجه به تجربه و مشاهداتی که صورت گرفته بیشتر مشتریان تنها از سنگ‌های چینی و مرمریت به صورت گسترده در این بخش استفاده می‌کنند و البته در تعداد اندکی از ساختمان‌ها نیز اقدام به تهیه سنگ مرمر می‌شود. دلیل محدود شدن انتخاب در این دو نوع سنگ ساختمانی را می‌توان در تنوع رنگ و طرح آن‌ها جویا شد که موجب شده تا هر نوع سلیقه ای را تحت پوشش قرار دهد .
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۳۱
Glory luxe marble مرمریت مشکی اوشن بلک

سنگ مرمریت اسپادانا سیلک

سنگ کف سالن

کف سالن

نظرات  (۱)

عاالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی