http://gloriamarble.com/ua-158870522-1

خرید فروش صادرات سنگ نما در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت سنگ نما،خرید فروش سنگ گرانیت ، گرانیت آبرنگی،سنگ جدول، سنگ نما سفید،سنگ مرمریت سیاه، سنگ نما قهوه ای، کوپ سنگ مرمریت اسپادانا سیلک، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، اسلب سنگ مرمریت اسپادانا یلک، اسلب سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، کوپ سنگ مرمریت طوسی، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، قیمت سنگ ساختمانی، سنگ مرمریت سمیرم، مصالح ساختمانی، نمایندگی فروش سنگ نما در اصفهان،خرید و فروش اسلب و کوپ صادراتی اصفهان،فروش سنگ گرانیت سبز، گرانیت مشکی، گرانیت نطنز، فروش سنگ مرمریت اوشن بلک، ۰۹۹۱۱۰۱۹۵۸۹ گلوریا کارگران

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۱۴ - چت روم
    عاالی

سنگ بکاررفته در سی و سه پل

چهارشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۹، ۰۷:۲۹ ب.ظ

سنگ بکار رفته در سی و سه پل اصفهان

سی و سه پل یا پل الله وردیخان که در نوع خود شاهکارى بى‏ نظیر از آثار دوره سلطنت شاه‏ عباس اول است، به هزینه و نظارت سردار معروف او الله ‏وردیخان حاکم فارس بنا شده است. این پل در حدود 300 متر طول و 14 متر عرض دارد و طویل‏ ترین پل زاینده ‏رود است که در سال 1005 هجرى ساخته شده است. برای ساخت پایه های پل و سنگفرش پل از سنگ مرمریت هتن آباد استفاده شده که معدن آن در جنوب شرقی اصفهان واقع شده است.

خصوصیات سنگ بکار رفته در سی و سه پل اصفهان

سنگ مرمریت هتن آباد در رنگ های مشکی، طوسی و قهوه ای می باشد و  از آن در بناهای تاریخی اصفهان با قدمت بیش از 200 سال استفاده شده است . از این نوع سنگ در گذشته برای ساخت محصولات دست تراش نظیر هاونگ سنگی استفاده شده است . اکثر بناهای تاریخی اصفهان نظیر سی و سه پل ، پل خواجو ، میدان امام و سنگفرش بازار های اصفهان نمایانگر کاربرد های فراوان سنگ مرمریت هتن آباد در طی سالیان است و گذر زمان مقاومت و کیفیت این نوع سنگ را در برابر سرما و گرما و یخ زدگی را به اثبات رسانیده است و بیانگر این است که عوامل طبیعی هیچ گونه تاثیر منفی بر سنگ های مرمریت هتن آباد ندارد از این رو در موارد بسیاری ، از سنگ های مرمریت هتن آباد به عنوان شبه گرانیت نام برده شده است.اصطلاح شبه گرانیت به علت جنس محکم و مقاوم این سنگ و همچنین شباهت آن در هنگام برش به سنگ گرانیت می باشد.

با توجه به ویژگی های بی نظیر این سنگ و سابقه ی طولانی و قیمت مناسب آن، یکی از سنگ هایی که عموما برای سنگفرش مکان های پر تردد استفاده می شود سنگ مرمریت هتن آباد می باشد.

ویژگی های سنگ مرمریت هتن آباد:

تراکم بسیار بالا

استحکام فوق العاده

مقاومت سایشی مناسب

مقاومت فشاری بالا

مقاومت در برابر سرما، گرما، رطوبت و یخ زدگی

جذب آب نسبتا پایین

قیمت مناسب و …

سنگ مرمریت هتن آباد قابلیت فرآوری و ساب پذیری با روش های مختلفی را دارد. این سنگ در ابعاد اسلب و تایل تولید شده و به صورت ساب خورده، هوند، سندبلاست، بوش همر، تیشه ای و تامبل فرآوری می گردد. برای فضای داخلی ساختمان از نوع ساب خورده و هوند استفاده می شود. اما از ساب های تیشه ای و سندبلاست یا بوش همر اغلب در فضای خارجی استفاده می گردد و ضخامت های بیشتری برای آن در نظر گرفته می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۳

نظرات  (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی