http://gloriamarble.com/ua-158870522-1

خرید فروش صادرات سنگ نما در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت سنگ نما،خرید فروش سنگ گرانیت ، گرانیت آبرنگی،سنگ جدول، سنگ نما سفید،سنگ مرمریت سیاه، سنگ نما قهوه ای، کوپ سنگ مرمریت اسپادانا سیلک، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، اسلب سنگ مرمریت اسپادانا یلک، اسلب سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، کوپ سنگ مرمریت طوسی، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، قیمت سنگ ساختمانی، سنگ مرمریت سمیرم، مصالح ساختمانی، نمایندگی فروش سنگ نما در اصفهان،خرید و فروش اسلب و کوپ صادراتی اصفهان،فروش سنگ گرانیت سبز، گرانیت مشکی، گرانیت نطنز، فروش سنگ مرمریت اوشن بلک، ۰۹۹۱۱۰۱۹۵۸۹ گلوریا کارگران

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۱۴ - چت روم
    عاالی

نقش معادن شمال آباده و رامشه در اقتصاد منطقه

يكشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۴۸ ب.ظ

 

نقش معادن شمال آباده و رامشه در اقتصاد منطقه

سنگ معدن منطقه رامشه و شمال آباده دارای مرغوبیت، زیبایی، استحکام و در نتیجه بازارپسندی قابل توجهی است‌.
همچنین در این منطقه انواع مختلف سنگ تراورتن و مرمریت  و خاک نسوز استخراج می شود.
بدلیل وجود منابع غنی سنگ ظرفیت اشتغال و نیروی کار فعال این ناحیه زیاد می باشد که علاوه بر ایجاد شغل ثابت، رونق اقتصادی منطقه و توسعه صنایع سنگی را نیز به همراه خواهد داشت.

سنگ لا‌شه این معادن ارزش خاصی ندارد ولی با استفاده از تجهیزات سنگ تراشی و هنر دست استادکاران از آنها محصولات با کیفیتی ساخته می شود که ظرفیت صادرات و ورود به بازارهای خارج از کشور را دارد.

این فرآیند علاوه بر صادرات، زمینه ورود به بازارهای داخل کشور و جلوگیری از ورود مصنوعات کشورهای چین و ترکیه به ایران می شود.

محصولات متنوعی را می توان از سنگ مرمر این منطقه تولید کرد از جمله روشو و سینک و علاوه‌ بر صنایع ساختمانی در زمینه مصنوعات زینتی نیز کاربرد دارد و محصولاتی مانند گردنبندهای زیبا می توان تولید و آنرا روانه بازار کشورهای متقاضی مانند هند نمود.

به دلیل روابط ضعیف تجاری کشورهای عربی مانند دبی امکان داد و ستد به صورت مستقیم با این کشورها وجود ندارد.
مصنوعات سنگی به خریداران کشور ترکیه عرضه می شود و عرب‎ها آنرا از این طریق به صورت غیر مستقیم خریداری می کنند‌.
بخاطر کمبود امکانات، تولید برخی مصنوعات سنگی لوکس در این منطقه وجود ندارد و سهم عمده ای از مواد خام این منطقه به صورت کوپ روانه بازار کشور چین می شود.

نقش معادن شمال آباده و رامشه در رشد اقتصادی اشتغالزایی

در منطقه آباده و رامشه معادن زیادی وجود دارد که عملیات استخراج آن نیازمند سرمایه گذاری کلان است از این رو سازمان صنعت، معدن و تجارت باید از این موهبت برای اشتغالزایی و رشد اقتصادی منطقه بهره گیرد و از حقوق دولتی که از معادن دریافت می کند برای ایجاد کارگاه های فرآوری در همان منطقه سرمایه گذاری کند که باعث رونق صنایع کوچک و حمایت  از مردم منطقه می شود و همچنین کمتر ‌شاهد تعطیلی معادن منطقه خواهیم بود.

از ظرفیت های طبیعی منطقه در حوزه معادن می توان در زمینه احداث کارگاه‎های فرآوری انواع مصنوعات سنگی بهره برد که علاوه بر رونق اقتصادی، اشتغالزایی، توسعه صنایع سنگی و دهها ظرفیت دیگر را به همراه خواهد داشت.
از سنگ لا‌شه مرمر در کشورهایی مانند چین شاهد تولید محصولات گران قیمتی هستیم که در بازارهای مختلف کشورهای دنیا با نام چین عرضه می شود.
با جذب سرمایه گذار، احداث کارگاه‎های تولید مصنوعات سنگی، ایجاد بازار خرید بین الملی، حمایت از تولید کنندگان و تامین مواد خام برای صنایع کوچک، می‌ توان صنعت اقتصادی منطقه در حوزه معادن و تولید مصنوعات سنگی را رونق بخشید‌ که این مهم نیازمند همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی