http://gloriamarble.com/ua-158870522-1

خرید فروش صادرات سنگ نما در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت سنگ نما،خرید فروش سنگ گرانیت ، گرانیت آبرنگی،سنگ جدول، سنگ نما سفید،سنگ مرمریت سیاه، سنگ نما قهوه ای، کوپ سنگ مرمریت اسپادانا سیلک، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، اسلب سنگ مرمریت اسپادانا یلک، اسلب سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، کوپ سنگ مرمریت طوسی، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، قیمت سنگ ساختمانی، سنگ مرمریت سمیرم، مصالح ساختمانی، نمایندگی فروش سنگ نما در اصفهان،خرید و فروش اسلب و کوپ صادراتی اصفهان،فروش سنگ گرانیت سبز، گرانیت مشکی، گرانیت نطنز، فروش سنگ مرمریت اوشن بلک، ۰۹۹۱۱۰۱۹۵۸۹ گلوریا کارگران

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۱۴ - چت روم
    عاالی

برش کوپ سنگ مرمریت

سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۰۹:۵۰ ق.ظ

برش کوپ سنگ مرمریت

یک کوپ سنگ مرمریت که از معدن جدا می شود دارای 6 وجه است که در اغلب موارد برخی وجه های آن کاملا منظم نیست و ممکن است در چند وجه آن شکست هایی وجود داشته باشد که کوپ سنگ مرمریت را از شکل یک مکعب مستطیل منظم خارج کند. بدین ترتیب گاهی برای هموار کردن آن وجه نا منظم کوپ سنگ از اره ای به نام اره تک لام استفاده می شود. علاوه بر این برای بریدن یک شمش سنگی نیز می توان از این اره استفاده کرد. اره تک لام یک تیغ اره بزرگ است که از دو طرف به دو بازوی متحرک متصل شده است.

سنگ مرمریت اوشن ماربل

 علاوه بر تک لام، اره های عظیم چند تیغه نیز در سنگبری های مجهز موجود است که مناسب ترین و دقیق ترین وسیله برای بریدن پلاکهای سنگی هم اندازه است. فاصله بین تیغه های آن قابل تنظیم است که معمولا به دلیل حجم برش بسیار بالای سنگهای پلاک استاندارد که قطر آنها 2 سانتی متر است، فاصله هر تیغ اره تا تیغ اره کناری 2 سانتی متر است. همانگونه که قبلا توضیح داده شد وقتی کوپ سنگ مرمریت زیر تیغه های این اره قرار می گیرد الماسهای موجود در لبه تیغه ها سبب می شود تا در مجموع 2 میلی متر از سطح هر پلاک سنگ مرمریت به صورت پودر روی زمین بریزد و در اصطلاح جزء پرت سنگ قرار گیرد.
و اما قله بر که وسیله ای برای برش سنگ مرمریت است معمولا برای جدا کردن شمش هایی با ابعاد کوچکتر و نیز با سرعتی بالاتر از نسبت به اره تک لام مورد استفاده قرار می گیرد. هر دستگاه قله بر دارای دو تیغه اره دایره ای شکل است که یکی به صورت عمودی و دیگری به صورت افقی تعبیه شده و به طور همزمان طول و عرض شمش یا پلاک را می برند.

کوپ مرمریت اسپادانا سیلک


علاوه بر سه دستگاه مذکور ، انواع فرزهای دستی ، طولی بر، کله بر یا همان عرضی بر برای برش هایی در ابعاد یک پلاک سنگ موجود است. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۳
Glory luxe marble مرمریت مشکی اوشن بلک

اره بر

برش کوپ سنگ مرمریت

تیغه

قله بر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی