http://gloriamarble.com/ua-158870522-1

خرید فروش صادرات سنگ نما در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت سنگ نما،خرید فروش سنگ گرانیت ، گرانیت آبرنگی،سنگ جدول، سنگ نما سفید،سنگ مرمریت سیاه، سنگ نما قهوه ای، کوپ سنگ مرمریت اسپادانا سیلک، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، اسلب سنگ مرمریت اسپادانا یلک، اسلب سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، کوپ سنگ مرمریت طوسی، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، قیمت سنگ ساختمانی، سنگ مرمریت سمیرم، مصالح ساختمانی، نمایندگی فروش سنگ نما در اصفهان،خرید و فروش اسلب و کوپ صادراتی اصفهان،فروش سنگ گرانیت سبز، گرانیت مشکی، گرانیت نطنز، فروش سنگ مرمریت اوشن بلک، ۰۹۹۱۱۰۱۹۵۸۹ گلوریا کارگران

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۱۴ - چت روم
    عاالی

خرید سنگ لایم استون سمیرم

شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۳۵ ق.ظ

خرید سنگ لایم استون سمیرم

لایم استون ( LimeStone ) سنگ آهک در صنایع شیمیایی به عنوان یک ماده اولیه و همچنین برای خنثی کردن اسید و به عنوان کمک ذوب،عامل چسبدنگی و... بکار می رود. از مزایای این سنگ قیمت مناسب و رنگ یک دست و سفید آن و از معایبش مقاومت کم در برابر فرسایش است از این رو از این سنگ تنها برای مکانهای دور از رطوبت و فرسایش میتوان توصیه کرد. سنگ لایم استون سنگی آهکی و رسوبی است که به عنوان سنگ های رسوبی شیمیایی میباشد و این است که عمد تاً از کلسیت تشکیل شده است. این سنگ در پله ها و کف راهرو ها و سرویسها مناسب نیست که در خرید سنگ لایم استون باید به آن توجه کرد. سنگ سمیرم یکی از انواع مرغوب لایم استون ها در ایران میباشد.
البته در چند سال اخیر با پیشرفت تکنولوژی و علم نانو در برابر جذب بالای آب مقاوم سازی می شود . لایم استون زمانی که با نانو پوشش داده می شود با توجه به قیمت مناسبی که نسبت به سنگ های  تراورتن سفید دارد، می توان در نمای ساختمان هم از آن استفاده کرد. 

این در حالی است که سنگ لایم استون اغلب برای دیواره های داخلی ساختمان مناسب استفاده است. به نسبت سنگ مرمر و مرمریت بسیار جوان تر بوده یا در معرض فشار و حرارت زیاد قرار نگرفته است لایم استون متشکل از(CaCo3) و در نوع و شکل ظاهری بلور های تشکیل دهنده متفاوت هستند. لایم استون نسبت به سنگ مرمر و مرمریت بیشترین میزان جذب رطوبت را دارد و در برابر فرسایش مقاومت کمتری دارند.

لایم استون سمیرم از محبوب ترین و پرمصرف ترین سنگ های لایم استون می باشد

خرید فروش اطلاع از قیمت تماس با: 09911019589

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی