http://gloriamarble.com/ua-158870522-1

خرید فروش صادرات سنگ نما در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت سنگ نما،خرید فروش سنگ گرانیت ، گرانیت آبرنگی،سنگ جدول، سنگ نما سفید،سنگ مرمریت سیاه، سنگ نما قهوه ای، کوپ سنگ مرمریت اسپادانا سیلک، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، اسلب سنگ مرمریت اسپادانا یلک، اسلب سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، کوپ سنگ مرمریت طوسی، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، قیمت سنگ ساختمانی، سنگ مرمریت سمیرم، مصالح ساختمانی، نمایندگی فروش سنگ نما در اصفهان،خرید و فروش اسلب و کوپ صادراتی اصفهان،فروش سنگ گرانیت سبز، گرانیت مشکی، گرانیت نطنز، فروش سنگ مرمریت اوشن بلک، ۰۹۹۱۱۰۱۹۵۸۹ گلوریا کارگران

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۱۴ - چت روم
    عاالی

کاربرد اسلب سنگ مرمریت در معماری

پنجشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۵۸ ق.ظ

کاربرد اسلب سنگ مرمریت در معماری

زمانی معماری تنها جهت رفع نیازهای اولیه زندگی بشر بود ولی به تدریج چرخه فراتر از آن رفت و از ان به عنوان یک وزنه در جهت بهبود کیفیت زندگی بشر استفاده گردید. تاریخ معماری با تاریخ زندگی همزمان بوده و با نگاه به آثار گذشته،همواره متوجه خواهید شد که بشر با داشته های خود به بهترین طراحی ها چه در فضای بیرون و چه در فضای داخلی پرداخته است. تمرکز عمده ما در این بخش بر روی طراحی دکوراسیون داخلی بوده و نقشی که سنگ اسلب در دکوراسیون داخلی داشته است.

 کاربرد اسلب سنگ مرمریت

معماری و فضا ارتباط تنگاتنگی با همدیگر داشته و فضا می تواند زمانی سیاه و سفید،زمانی رنگین و زمانی باز و نیمه باز باشد و توجه به این مسئله نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. معماری ترکیبی از هنر و تکنیک است و زمانی که این دو با همدیگر ترکیب می شوند،منجر به خلق آثاری منحصر به فرد خواهد شد. ولی ما اعتقاد داریم که این چرخه،ضلع دیگری نیز دارد و ما آن را تکنولوژی می نامیم.با یک مثال این موضوع را ادامه می دهیم. قطعا همگی شما،ساختمان های مربوط به 20 یا 30 سال پیش را مشاهده کرده اید که هر کدام به نوعی از سنگ های ساختمانی در کف یا بدنه و یا بخشی دیگر از ساختمان استفاده کرده اند.

کاربرد اسلب سنگ مرمریت اوشن بلک در معماری

کاربرد سنگ ساختمانی دراین قبیل از ساختمان ها ،تنها نقش پوششی داشته و کمتر به فکر استفاده از آنها به عنوان متریالی جهت طراحی دکوراسیون داخلی پرداخته،اما با پیشرفت تکنولوژی و با تولید سنگ های ساختمانی در ابعاد اسلب،منجر شد تا نقش و نگار سنگ در ابعاد بزرگ کاملا خود را نمایان کند تا جایی که در بسیاری از پروژه ها،طراحان و معماران از انواع سنگ ساختمانی از جمله سنگ مرمریت اوشن بلک  در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده می کنند. این کاربرد محدود به بخش خاصی نیست و مشاهده شده که در طراحی لابی،هتل،رستوران،مجتمع های تجاری،اداری،مسکونی و… مورد استفاده قرار می گیرد. سنگ مرمریت اوشن بلک با رنگ مشکی و ایینه مانند خود محیط را لوکس و شفاف می کند و زیبایی و ظرافت طبیعت را به محیط هدیه می کند. اسلب سنگ مرمریت اوشن بلک تابلو نقاشی زیبایی است که حاصل تلاش میلیون ها سال رسوبگذاری و تلاش طبیعت است.

همانطور که قبلا نیز اشاره نمودیم این سنگ ایده آل ترین انتخاب جهت استفاده در فضای داخلی است و از طرفی رنگ زیبا و ساب پذیری آن توانسته آن را از دیگر سنگ ها متمایز نماید. سطح صیقلی، جلای بی نظیر و رنگ زیبای سنگ مرمریت او شن بلک باعث شده از این سنگ به عنوان کفپوش و دیوارپوش در ساختمان استفاده شود.

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی