http://gloriamarble.com/ua-158870522-1

خرید فروش صادرات سنگ نما در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت سنگ نما،خرید فروش سنگ گرانیت ، گرانیت آبرنگی،سنگ جدول، سنگ نما سفید،سنگ مرمریت سیاه، سنگ نما قهوه ای، کوپ سنگ مرمریت اسپادانا سیلک، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، اسلب سنگ مرمریت اسپادانا یلک، اسلب سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، کوپ سنگ مرمریت طوسی، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، قیمت سنگ ساختمانی، سنگ مرمریت سمیرم، مصالح ساختمانی، نمایندگی فروش سنگ نما در اصفهان،خرید و فروش اسلب و کوپ صادراتی اصفهان،فروش سنگ گرانیت سبز، گرانیت مشکی، گرانیت نطنز، فروش سنگ مرمریت اوشن بلک، ۰۹۹۱۱۰۱۹۵۸۹ گلوریا کارگران

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۱۴ - چت روم
    عاالی

برتری سنگ اسلب مرمریت

سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۰۵ ب.ظ

برتری سنگ اسلب مرمریت

چسبندگی این سنگ های ساختمانی : برای نصب سنگ اسلب مرمریت در دیوارها از دوغاب و سیمان استفاده می شود . به دلیل دارا بودن چسبندگی بالای این سنگ،امکان نصب آن در ارتفاعات بالا نیز به راحتی امکان پذیر می باشد.
تنوع بالا در رنگ و زیبایی : سنگ اسلب مرمریت به صورت طبیعی می باشد و  در مراحل تولید و ارائه آن به بازار از هیچ رنگ مصنوعی برای زیبا شدن آن استفاده نمی شود و این سنگ با همان شکل و ظاهر طبیعی خود برش میخورند.
نگهداری آسان : با توجه به تشکیل این سنگ ها در فضایی کاملا طبیعی و برخورداری از استحکام و مقاومت بالا در برابر شکسته شدن و سازگاری با دماهای مختلف هوا ، می توانید با خیال آسوده انواع سنگ اسلب طبیعی را در هر فضای از ساختمان به کار ببرید.

سنگ اسلب مرمریت اوشن بلک

 

کاربرد  اسلب سنگ مرمریت

آنها را بنا به جنس آن در قسمت های مختلف ساختمان استفاده می کنند. از آن در نمای داخلی ساختمان و با نور پردازی به پشت آن زیبایی آنرا چند برابر می کنند. همچنین می توان در کف ساختمان و به عنوان سنگ تزئینی در دیوارها استفاده نمود . از این سنگ ساختمانی می توانید به صورت دور بر در فضای لابی ها، سالن های کنفرانس، دیوارهای سالن منازل و سایر مکان ها استفاده نمایید تا  به فضای  خود جلایی خاص ببخشید.

مشکلات  اسلب سنگ مرمریت

در صورت استفاده  از سنگ  مرمریت اسلب ، فضای مورد استفاده از سنگ اسلب بزرگتر به  نظر خواهد رسید. یکی از مشکلات استفاده از سنگ مرمریت اسلب حمل ان به طبقات بالا میباشد . یکی دیگر از مشکلات استفاده از سنگ مرمریت اسلب  زیرسازی آن میباشد که باید توسط مجری خبره صورت گیرد . معمولا جهت  تولید سنگ  اسلب سنگ های  مرغوب جهت  بریدن  انتخاب میشوند .در حال  حاضر صادرات سنگ اغلب بصورت اسلب انجام  میشود . قیمت سنگ اسلب نسبت به سنگ  تایل بالاتر بوده  و علت آن استفاده از کوپ های گرانتر  و همچنین  هزینه  فرآوری بیشتر میباشد . در
سالهای اخیر فرآوری سنگ بصورت سنگ اسلب خیلی بیشتر شده  است که این  امر دست مهندسین معمار و طراحان ساختمان  را در طراحی بازتر گذاشته است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی