http://gloriamarble.com/ua-158870522-1

خرید فروش صادرات سنگ نما در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت سنگ نما،خرید فروش سنگ گرانیت ، گرانیت آبرنگی،سنگ جدول، سنگ نما سفید،سنگ مرمریت سیاه، سنگ نما قهوه ای، کوپ سنگ مرمریت اسپادانا سیلک، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، اسلب سنگ مرمریت اسپادانا یلک، اسلب سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، کوپ سنگ مرمریت طوسی، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، قیمت سنگ ساختمانی، سنگ مرمریت سمیرم، مصالح ساختمانی، نمایندگی فروش سنگ نما در اصفهان،خرید و فروش اسلب و کوپ صادراتی اصفهان،فروش سنگ گرانیت سبز، گرانیت مشکی، گرانیت نطنز، فروش سنگ مرمریت اوشن بلک، ۰۹۹۱۱۰۱۹۵۸۹ گلوریا کارگران

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۱۴ - چت روم
    عاالی

سنگ مرمر در کانتر آشپزخانه

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۲۰ ب.ظ

 

 سنگ مرمر در کانتر آشپزخانه

آیا در آشپزخانه از مرمر استفاده کنم؟ این یکی از متداول ترین سؤالات برای طراحی آشپزخانه امروز است! درباره جوانب مثبت و منفی میزهای مرمر و همچنین کف آشپزخانه و یا دیوار بین کابینت ها سوالات متداولی وجود دارد؟
وقتی تقریبا یک سال و نیم پیش آشپزخانه خود را ترمیم کردیم ، قصد داشتم از کوارتز یا سنگ مرمر استفاده کنم. در عوض ، سنگ مرمریت طوسی اسپادانا سیلک را افتخاری انتخاب کردم البته حداقل یک هفته از سنگبری ها در مورد سنگ مرمر سؤالاتی پرسیدم: آیا باید در آشپزخانه از مرمر استفاده کنید؟ چگونه از سنگ مرمر نگهداری کنم؟ آیا لازم است سنگ مرمر را در آشپزخانه ببندید؟ مزایای استفاده از سنگ مرمریت ؟ بنابراین امروز می خواهم با شما به اشتراک بگذارم که چرا من سنگ مرمر را به جای کوارتز انتخاب کردم و آن  مانند زندگی با میزهای مرمر در آشپزخانه است - به طور خلاصه ، یک بررسی صحیح از میزهای مرمر.

من واقعاً سعی کردم. من احتمالاً 20 نمونه مختلف کوارتز را از تولید کنندگان مختلف به خانه آورده ام ، اما همه آنها خیلی صورتی یا زرد یا بیش از همه - خیلی یکنواخت به نظر می رسند. آنها به سادگی تنوع طبیعی و بی نظمی واقعی سنگ مرمر را نداشتند. من خانه های شگفت انگیزی را دیده ام که از تمام کوارتزها استفاده می کنند و تقریباً شبیه سنگ مرمر واقعی به نظر می رسند ، اما به محض وارد شدن در جزیره سنگی واقعی و بک گراند (که برای من غیر قابل مذاکره بود) ، جعلی به نظر رسید. پس من هزینه را تغییر دادم و فهمیدم که با انتخاب سنگ مرمر  پول زیادی برای من پس انداز می شود.

جوانب مثبت و منفی استفاده از مرمر درکانترآشپزخانه

در ابتدا ، ما نیاز به یک آموزش سریع در مورد مواد مختلف برای میزهای رومیزی داریم و کدام مواد برای آشپزخانه شما بهترین است. فواید اصلی کوارتز نسبت به سنگ مرمر دوام است. کوارتز محصولی از مصنوعات انسان است که غیر متخلخل است (بنابراین لکه ها نمی توانند سنگ را بکشند) و بسیار با دوام است - اساساً ضد خش است. گرانیت (دیگر ماده برتر کانتر) به اندازه کوارتز دوام ندارد ، اما از لکه های مرمر و لکه های آن نسبت به سنگ مرمر مقاوم تر است. مرمر متخلخل است - اجازه می دهد روغن ها و لکه ها به داخل سنگ بیفتند - و نرمتر از گرانیت یا کوارتز هستند و باعث خراش و تراشه می شوند. همچنین به اندازه کافی نرم است که امکان خاک ریزی را فراهم می کند ، به این معنی که آب و اسیدها می توانند علائمی را نشان دهند که به سختی روی سطح قابل مشاهده هستند (معمولاً فقط در صورت مشاهده سطح از زاویه خاصی). بدیهی است گزینه های countertop دیگری نیز وجود دارد ، مانند کاشی ، چوب و ورقه ورقه ، اما برای هدف امروز ، ما قصد داریم به مقایسه مرمر با کوارتز یا گرانیت بپردازیم.

هنگامی که من تحقیقات خود را در مورد همه این عوامل انجام داده ام ، من هنوز سنگ مرمر را انتخاب کردم زیرا فکر می کردم جوانب مثبت (نگاه و قیمت) از اختلافات منفی بیشتر است. و من صادقانه می توانم بگویم که من امروز دوباره همان انتخاب را کردم. اما معایب مرمر را نمی توان نادیده گرفت:

متخلخل (قابل لکه دار شدن)
نرم (می تواند خراشیده ، تراشه و اچ)
گران قیمت (بیشتر از چوب ، ورقه ورقه یا کاشی)

آیا پیشخوان های مرمر لکه دار می شوند؟

خوشبختانه ، سازنده کانتر من یک سیلر عالی را استفاده کرده است. سس گوجه فرنگی ، غذای بسیار رنگی کودک ، قهوه و موارد دیگر (و حتی قطره های آن را در طول شب یا مدت طولانی تر) ریختیم و هیچ کدام تقریباً در یک سال و نیم یک لکه یک رنگ ایجاد نکرده است. تنها چیزی که برخی از علائم به جا مانده نفت است. من یک بار خمیر کیک را مستقیماً روی پیشخوان آشپزخانه ام ریختم. اگر بلافاصله آن ها را پاک  می کردم ، احتمالاً خوب می شد ، اما حداقل یک ساعت عکس می گرفتم  و به محض برداشتن خمیر از رو ی کانتر ، یک علامت گریس وجود داشت. من آن لکه را پاک کردم ، اما قطعاً هنوز هم قابل مشاهده بود ... حدود یک هفته. بعد از یک هفته یا همین حدود ، ناپدید شد. به طور جدی. لکه های روغنی به مرور زمان به مرمر شما جذب می شوند و (غالباً) در نهایت ناپدید می شوند که این شگفت انگیز است.

سنگهای طبیعی ظاهراً در گرانترین گزینه های کانتر هستند. گفته می شود ، بسیاری از مرمرها معادل برخی گرانیت های ارزان قیمت است و بیشتر آنها بیشتر از گزینه های کوارتز هستند. بنابراین تصور نکنید که پیشخوان های مرمر بسیار گران قیمت خواهند بود. قیمت مواد در منطقه خود را ببینید و ببینید. توجه داشته باشید که سنگ مرمریت طوسی اسپادانا سیلک معمولاً یکی از بهترین سنگ مرمریت هایی است که می توانید پیدا کنید.

زندگی با میزهای مرمر
همانطور که اشاره کردم ، من در حال کار روی یک پست و آموزش برای مراقبت از میزهای مرمری هستم ... اما اکنون می توانم بگویم که زیاد کار نمی کنم. من سعی می کنم آنها را تمیز نگهدارم (که به نظر می رسد انتخاب خوبی از مواد اولیه میز شماست) و سعی کرده ام به بچه ها یاد دهم که با چاقو در آنها خش نیاندازند. من سعی می کنم سطح گلدان قهوه را تمیز نگه دارم - فکر می کنم به دلیل اسیدیته بودن قهوه این مهم است. و من مطمئن هستم که از یک تخته برش استفاده خواهم کرد ، به خصوص اگر من چیزی اسیدی برش بزنم. در غیر این صورت ، من واقعاً عادتهایم را تغییر داده ام. سنگ مرمریت اسپادانا سیلک در نظم بیشتر خانه به من کمک کرد. من هرگاه به کانتر آشپزخانه نگاه می کنم از انتخاب سنگ مرمریت اسپادانا سیلک احساس شادمانی می کنم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی