http://gloriamarble.com/ua-158870522-1

خرید فروش صادرات سنگ نما در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت سنگ نما،خرید فروش سنگ گرانیت ، گرانیت آبرنگی،سنگ جدول، سنگ نما سفید،سنگ مرمریت سیاه، سنگ نما قهوه ای، کوپ سنگ مرمریت اسپادانا سیلک، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، اسلب سنگ مرمریت اسپادانا یلک، اسلب سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، کوپ سنگ مرمریت طوسی، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، قیمت سنگ ساختمانی، سنگ مرمریت سمیرم، مصالح ساختمانی، نمایندگی فروش سنگ نما در اصفهان،خرید و فروش اسلب و کوپ صادراتی اصفهان،فروش سنگ گرانیت سبز، گرانیت مشکی، گرانیت نطنز، فروش سنگ مرمریت اوشن بلک، ۰۹۹۱۱۰۱۹۵۸۹ گلوریا کارگران

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۱۴ - چت روم
    عاالی

مراحل تولید اسلب و تایل مرمریت اسپادانا سیلک

جمعه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۴:۴۶ ب.ظ

 

مراحل تولید اسلب تایل مرمریت اسپادانا سیلک


آیا تا به حال فکر کرده اید که سنگ مرمریت از کجا می آید و چگونه تبدیل به تایل های زیبایی میشود که می توانید برای آشپزخانه، نما یا کف از آن استفاده کنید؟

در ابتدا اشاره ای به محل معدن سنگ مرمریت اسپادانا سیلک داشته باشیم
معدن سنگ مرمریت اسپادانا سیلک در ‌شمال آباده قرار دارد برای رسیدن به معدن از اصفهان به سمت آباده حرکت کرده و پس از رسیدن به ایست و بازرسی بعد از ‌شهرضا از جاده اصلی خارج شده و به سمت رامشه مسیر حرکت را تغییر می دهیم معدن سنگ مرمریت اسپادانا سیلک در بیست کیلومتری رامشه
در سمت راست جاده قابل رویت است.

معدن مرمریت اسپادانا سیلک

بلوک های  سنگ مرمریت اسپادانا سیلک چگونه استخراج میشوند؟
سنگ مرمریت اسپادانا سیلک با روش سیم برش الماسه استخراج می شود:

معمولا از سیم برش الماسه برای برش سنگ به اندازه بلوک های قابل حمل برای انتقال به کارخانه یا انبار استفاده می شود. روش کار به این صورت است که ابتدا سوراخ های دسترسی حفاری می شوند و سیم های آغشته به الماس دور سنگ کشیده شده و به اره متصل می شوند. برای این نوع کارها از اره های عظیم استفاده میشود که به صورت پیوسته یا نوسانی حرکت میکنند.

کوپ سنگ مرمریت اسپادانا سیلک


اره های زنجیری به صورت کلی شبیه اره برقی هایی که برای بریدن درختان استفاده میشوند میباشد ولی اره برقی چند منظوره بزرگتر است و دارای تیغه های مخصوص الماسی برای برش سنگ میباشد.
 

تبدیل بلوک سنگ مرمریت به اسلب و تایل موجود در بازار

پس از خارج شدن سنگها از معدن به انبار انتقال داده میشود و از آنجا به کارخانه برده میشود، در این مرحله، تجهیزات برش تخصصی مورد استفاده قرار می گیرند تا اسلب ها را تا اندازه های مختلف برش دهند.
 

روش برش سنگ مرمریت اسپادانا سیلک با اره

معمولا در کارخانجات سنگبری سنگ ها توسط دستگاه اره بریده می شوند. این دستگاه برش بیشتر در کارخانجاتی که حجم تولید بالا دارند مورد استفاده قرار م یگیرند. کوپ سنگ را در این دستگاه قرار می دهند و سنگ به صورت موازی از طریق اره‌های موجود در دستگاه برش که مجهز به تیغ الماس است برش می خورد. تعداد این تیغه ها در دستگاه ها متفاوت است که از این طریق می توان قدرت دستگاه برش را نیز برآورد کرد. دستگاه های برش اره در کمترین حالت دارای۴۰ تیغه و در بیشترین و بهترین حالت دارای80 تیغه هستند.

برش سنگ مرمریت با اره نرم بر

این اره ها که به سه دسته تقسیم می شوند بیشتر در برش سنگ‌های آهکی از قبیل لایم استون و مرمریت که از خانواده سنگ های آهکی هستند به کار می‌روند. برش با این دستگاه دقت مناسب و ضایعات کمتری را به ما می دهد. به طور معمول سه مدل تیغه الماسه در این دستگاه برش استفاده می شود:
1- کوپ سنگ در قسمت برش دستگاه به صورت ثابت روی سطح گذاشته شده و بخش اره دستگاه به صورت عمود بر سنگ فرود می آید

2- کوپ سنگ در قسمت برش دستگاه قرار گرفته و سطح حامل سنگ به سمت بالا حرکت می کند تا تیغه ها سنگ را برش دهند.
3- کوپ سنگ روی سطح در بخش برش قرار می گیرد و تیغه ها ثابت هستند و سپس سطح حامل سنگ در جهت افقی و به طرف تیغه ها حرکت می کند.

برش سنگ مرمریت اسپادانا سیلک با قله بر
در این روش، اره قله بر از تیغه‌ دایره ای یا دیسک از جنس الماسه برای برش تجهیز شده است. قطر این تیغه ها از حدود 12 سانتی متر شروع می شود و در برخی موارد به حدود ۳۰۰ سانتی متر نیز می‌رسد. کوپ سنگ در این دستگاه از طریق یک یا چند تیغه یا دیسک که به صورت موازی کار می کنند برش می خورد که به محصول به دست آمده پلاک می گوییم. در این دستگاه بسته به نوع سنگ و محصول مورد نظر، برش به صورت یک و یا چند مرحله ای صورت می پذیرد. روش یک مرحله ای که با یک بار برش انجام می شود بر روی سنگ‌های نرم و نیمه سخت انجام می پذیرد. به دلیل محدودیت در ابعاد برش و اینکه تیغه قله بر نمی تواند به طور کامل در عمق برش قرار گیرد،برای تولید سنگ در ابعاد و متراژ زیاد کاربردی نیست.
اره قله بر برای خط تولید سنگ های تایل بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد
 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی