http://gloriamarble.com/ua-158870522-1

خرید فروش صادرات سنگ نما در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت سنگ نما،خرید فروش سنگ گرانیت ، گرانیت آبرنگی،سنگ جدول، سنگ نما سفید،سنگ مرمریت سیاه، سنگ نما قهوه ای، کوپ سنگ مرمریت اسپادانا سیلک، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، اسلب سنگ مرمریت اسپادانا یلک، اسلب سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، کوپ سنگ مرمریت طوسی، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، قیمت سنگ ساختمانی، سنگ مرمریت سمیرم، مصالح ساختمانی، نمایندگی فروش سنگ نما در اصفهان،خرید و فروش اسلب و کوپ صادراتی اصفهان،فروش سنگ گرانیت سبز، گرانیت مشکی، گرانیت نطنز، فروش سنگ مرمریت اوشن بلک، ۰۹۹۱۱۰۱۹۵۸۹ گلوریا کارگران

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۱۴ - چت روم
    عاالی

خریداسلب سنگ مرمریت اوشن ماربل

سه شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۵:۴۷ ب.ظ

خرید اسلب سنگ مرمریت اوشن ماربل

سنگ مرمریت او‌شن ماربل با داشتن زمینه رنگ قهوه ای متمایل به مشکی که دارای خطوط نازک سفید اسپایدر و استیلولیت های ظریف سفید و رگه های قرمز یک سنگ لوکس ساختمانی با کاربرد فراوان و ماندگاری بالا می باشد.

 

سنگ مرمریت اوشن ماربل


سنگ مرمریت اوشن ماربل دارای جذب آب بسیار پایین ، مقاومت فشاری بالا و تخلخل بسیار پایین میباشد که همین امر موجب ساب پذیری،‌شفافیت و صیقل مثال زدنی این سنگ شده است. کاربرد آن در کلیه فضاهای داخلی ساختمان مخصوصا جزیره آ‌شپزخانه، دیواره و کف آشپزخانه، بدنه و کف لابی، دور آسانسور، پله و زیر پله ، قرنیز و ستون پیشنهاد میگردد .ضمنا ترکیب آن با سنگ مرمریت طوسی اسپادانا سیلک زیبایی خاص و منحصر بفردی در ساختمان خلق میکند.

 

اسلب اوشن ماربل


سنگ مرمریت اوشن ماربل دارای زمینه تیره می باشد. از خصوصیات بارز آن می‌توان به وجود رگه‌های قرمز و رگه های سفید اسپایدر  و استیلولیت های کم نظیر آن اشاره داشت. از برجسته ترین ویژگی های آن می‌توان به جذب پایین آب ، مقاومت بالا در مقابل سایش ، قابلیت ساب پذیری بالا و همچنین رنگ‌های منحصر به فرد آن اشاره کرد.

 

 

اسلب  مرمریت اوشن ماربل

 

قیمت اسلب سنگ مرمریت اوشن ماربل

قیمت سنگ مرمریت او‌ن ماربل به پارامترهای متنوعی بستگی دارد که در این بین می‌توان به ابعاد ، ضخامت ، سورت بندی و کیفیت فرآوری آن اشاره کرد که رابطه مستقیم بین هرکدام از پارامترها برقرار می‌باشد. برای خرید تایل های سفار‌شی که از اسلب بریده می شود هزینه برش به  قیمت افزوده می گردد.  ما آمادگی ارائه سنگ مرمریت اوشن ماربل به صورت اسلب و کوپ صادراتی به کلیه فعالان صنعت ساختمان در استان اصفهان ، تهران و سایر استان‌های کشور را داریم.

سنگ مرمریت اوشن ماربل  با استیلولیت های زیبا در طراحی نمای داخلی ساختمان بسیار کاربرد دارد. از این سنگ در بدنه آشپزخانه، بین کابینت آشپزخانه، کف ساختمان، کف آسانسور، حاشیه ها، پله و دیواره پله ها، وان حمام و روشویی برای ساختمان های لوکس استفاده می شود.
سنگ مرمریت اوشن ماربل به صورت ورق های بزرگ یا اسلب حداکثر سه متر در دو متر بریده می شود. زیرا برش آن با روش های قدیمی مقرون به صرفه نمی باشد. همچنین زیبایی و نمای منحصر به فرد اسپایدر در اندازه اسلب بیشتر نمایان می گردد.
عموما در برش و فرآوری این نوع سنگ ها، از اپوکسی و توری استفاده می شود. زیرا در حالت اسلب و سایز های بزرگ، امکان شکستن آن بیشتر است. توری و اپوکسی باعث استحکام سنگ در هنگام نصب سنگ در کف ساختمان می شود و از ‌‌شکستن سنگ هنگام ضربه  جلوگیری می کند.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی