http://gloriamarble.com/ua-158870522-1

خرید فروش صادرات سنگ نما در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت سنگ نما،خرید فروش سنگ گرانیت ، گرانیت آبرنگی،سنگ جدول، سنگ نما سفید،سنگ مرمریت سیاه، سنگ نما قهوه ای، کوپ سنگ مرمریت اسپادانا سیلک، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، اسلب سنگ مرمریت اسپادانا یلک، اسلب سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، کوپ سنگ مرمریت طوسی، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، قیمت سنگ ساختمانی، سنگ مرمریت سمیرم، مصالح ساختمانی، نمایندگی فروش سنگ نما در اصفهان،خرید و فروش اسلب و کوپ صادراتی اصفهان،فروش سنگ گرانیت سبز، گرانیت مشکی، گرانیت نطنز، فروش سنگ مرمریت اوشن بلک، ۰۹۹۱۱۰۱۹۵۸۹ گلوریا کارگران

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۱۴ - چت روم
    عاالی

تم خاکستری با سنگ مرمریت اسپادانا سیلک

دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۱۱ ب.ظ

تم خاکستری با سنگ مرمریت اسپادانا سیلک

چه عاشق روستایی ، چه مدرن یا اواسط قرن باشید ، اتاق غذاخوری یکی از بهترین فرصت های شما برای نمایش حس سبک خود در خانه است. اما چنین فضای محور مبلمان است که غالباً نمی توان از پتانسیل روشهای دیگر برای تشخیص آن غافل شد. 

.مرمریت اسپادانا سیلک

 

تم خاکستری اتاق ناهار خوری با سنگ مرمریت اسپادانا سیلک

میز ناهار خوری با سنگ مرمریت اسپادانا سیلک خاکستری به راحتی می تواند اتاق غذاخوری شما را در یک جهت کاملاً جدید قرار دهد - ایجاد رنگ و زیبایی خاصی که معمولاً فقط با مبلمان امکان پذیر نیست. ایجاد یک تأثیر نیاز به یک میز با سنگ لوکس اسپادانا سیلک خاکستری جسورانه و غالب دارد. در حقیقت ، یکی از بهترین رنگ های یک اتاق ناهار خوری خاکستری است . از سبکترین رنگ آن گرفته تا خلوص ترین سایه ها ، خاکستری رنگی است که به راحتی می توانید آن را به همه کارهایی که در یک فضا می کنید اضافه کنید. در اینجا برخی از اتاقهای ناهار خوری مورد علاقه ارائه شده است.

تقریباً هر رنگی با پس زمینه خاکستری ظاهر می شود ، که تعداد نامتناهی گزینه ها برای داستان رنگ در فضای شما ایجاد می کند. تن های خاکستری متنوعی است که با دیوار و کف و صندلی های رنگی برجسته می شوند.

رنگ های روشن تر خاکستری یک پس زمینه طبیعی و خنثی برای تمام لحظات توقف نمایش شما است. یک لوستر چشم نواز را به ستاره اتاق تبدیل کنید که با صندلی های ناهار خوری و مدرن تکمیل شده است.

برای اتاق هایی با عناصر معماری کلاسیک ، خاکستری مخصوص برجسته کردن آن جزئیات مناسب است. حتی بدون مبلمان فراوان ، شخصیت اتاق با رنگ دیوارها و کف و طراحی داخلی اتاق تعریف می شود.
 

هنگام استفاده ازسنگ لوکس اسپادانا سیلک خاکستری در یک فضا ، به دنبال تضادهای مفید با رنگ های روشن تر باشید. ترکیبی از رنگ ها در این اتاق ، در عین حال که باعث تقویت تن های فرومایه بقیه فضا می شود ، لرزش زرد را ایجاد می کند.

اتاق غذاخوری خاکستری با هنر مدرن و نورپردازی
در خانه سنتیخاکستری بسیار بیشتر از یک رنگ در اتاق غذاخوری شما مناسب است. رنگ خاکستری موجود در کف با حاشیه مشکی با نمایش هنر ، به این اتاق غذاخوری از خانه سنتی هوای غیرقابل انکار و با عزت نفس می بخشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی