http://gloriamarble.com/ua-158870522-1

خرید فروش صادرات سنگ نما در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت سنگ نما،خرید فروش سنگ گرانیت ، گرانیت آبرنگی،سنگ جدول، سنگ نما سفید،سنگ مرمریت سیاه، سنگ نما قهوه ای، کوپ سنگ مرمریت اسپادانا سیلک، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، اسلب سنگ مرمریت اسپادانا یلک، اسلب سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، کوپ سنگ مرمریت طوسی، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، قیمت سنگ ساختمانی، سنگ مرمریت سمیرم، مصالح ساختمانی، نمایندگی فروش سنگ نما در اصفهان،خرید و فروش اسلب و کوپ صادراتی اصفهان،فروش سنگ گرانیت سبز، گرانیت مشکی، گرانیت نطنز، فروش سنگ مرمریت اوشن بلک، ۰۹۹۱۱۰۱۹۵۸۹ گلوریا کارگران

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۱۴ - چت روم
    عاالی

سنگ مرمر تراورتن تراانیکس

يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۹، ۰۸:۰۰ ق.ظ

سنگ مرمر تراورتن تراانیکس

در صورت وجود مقداری دولومیت در آهک‌ها، منیزیم موجود در دولومیت تحت تأثیر عمل دگرگونی با مواد دیگر آمیخته می‌شود و سنگ مرمر به رنگ سبز را ایجاد می‌کند. سنگ‌های مرمر در برابر شرایط نامساعد از جمله گرما و سرما و نور خورشید و باران مقاوم می‌باشند. سنگ‌های مرمر از دگرگونی سنگ آهک  حاصل شده است. مهم‌ترین کانی تشکیل دهنده آن کلسیت نام دارد. هنگامی که سنگ آهک به مدت طولانی تحت فشار زیاد و حرارت قرار می‌گیرد، دگرگون شده و در نهایت به سنگ مرمر تبدیل می‌شود. در مکان‌هایی که چشمه‌های آب گرم وجود دارد، سنگ مرمر و سنگ تراورتن نیز وجود دارد.

سنگ مر مر

برخی از انواع سنگ مرمر حاوی ۹۹% کربنات کلسیم است؛ یعنی ماده اصلی این نوع سنگ کربنات کلسیم است. مرمر خالص سفید رنگ است که مهم‌ترین و بهترین معدن آن در و ده رستم بم و قروه سنندج و همچنین در کشور ایتالیا واقع شده است. بهترین معادن مرمر دنیا در ایران و ایتالیا وجود دارد که از نظر تنوع رنگی ایران برتر از ایتالیا می‌باشد. علت تنوع رنگ وجود املاح آهن و آلومینیوم و منیزیم و … می‌باشد. اگر در آن اکسید آهن آبدار وجود داشته باشد رنگ آن قهوه‌ای و یا زرد می‌باشد، رنگ سرخ و یا صورتی آن به دلیل وجود اکسید آهن بی‌آب یا دهیدراته در آن می‌باشد مانند سنگ معدن صورتی رنگ نقده در استان آذربایجان غربی و اگر دارای منگنز و مواد زغالی باشند رنگ آن‌ها کبود، خاکستری یا سیاه است. بعضی مرمرها دارای رگه می‌باشند، برخی راه راه بود و بعضی نیز خالدار یا موجدار هستند. بر اثر دگرگونی مجاورتی و دگرگونی ناحیه‌ای کانسارهای دگرگونی به وجود می‌آیند. اهمیت اقتصادی سنگ‌های به وجود آورنده کانسارهای دگرگونی که قبل از مرحله دگرگونی به وجود می‌آیند، کم است. سنگ‌های آهکی دانه ریز که دارای اهمیت اقتصادی کمتری هستند، به دنبال دگرگونی ناحیه‌ای و بعضاً در اثر دگرگونی مجاورتی، به کانسارهای مرمر که اهمیت اقتصادی بالایی دارند مبدل می‌شوند.

سنگ تراورتن تراانیکس

طور کلی می‌توان گفت چنانچه سنگهای تراورتن دچار دگرگونی شوند به مرمر تبدیل خواهند شد و یا اینکه می‌توان گفت مرمر همان تراورتن پخته شده است و یا اینکه تراورتن همان مرمرنابالغ است حال چنانچه در میانه این فرآیند دگرگرونی و تبدیل تراورتن به مرمر از این معدن پرده برداری شود محصول تراانیکس است یعنی قسمتی از آن تراورتن و قسمتی به مرمر تبدیل شده است.ولی تراانیکس از لحاظ خواص فیزیکی نه مرمر است نه تراورتن و محصول مستقل به حساب می‌آید. سنگ ترااُنیکس تقریبا در اکثر معادن مرمر، ترااُنیکس هم یافت می‌شود. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۴
Glory luxe marble مرمریت مشکی اوشن بلک

دگرگونی

سنگ تراانیکس

سنگ تراورتن

سنگ مرمریت

سنگ معدن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی