http://gloriamarble.com/ua-158870522-1

خرید فروش صادرات سنگ نما در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت سنگ نما،خرید فروش سنگ گرانیت ، گرانیت آبرنگی،سنگ جدول، سنگ نما سفید،سنگ مرمریت سیاه، سنگ نما قهوه ای، کوپ سنگ مرمریت اسپادانا سیلک، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، اسلب سنگ مرمریت اسپادانا یلک، اسلب سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، کوپ سنگ مرمریت طوسی، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، قیمت سنگ ساختمانی، سنگ مرمریت سمیرم، مصالح ساختمانی، نمایندگی فروش سنگ نما در اصفهان،خرید و فروش اسلب و کوپ صادراتی اصفهان،فروش سنگ گرانیت سبز، گرانیت مشکی، گرانیت نطنز، فروش سنگ مرمریت اوشن بلک، ۰۹۹۱۱۰۱۹۵۸۹ گلوریا کارگران

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۱۴ - چت روم
    عاالی

سنگ اسلب

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۷:۳۳ ق.ظ

 

سنگ اسلب

سنگ اسلب به علت اندازه‌های بزرگی که دارد از آن بیشتر در مکان های خاصی از خانه‌ مثلا در آشپزخانه‌، دیوار دکوراتیو سالن یا اتاق خواب و لابی کاربرد دارد. اگر قصد دارید قسمت بزرگی از دیوار آشپزخانه را سنگ کنید به تعدادی زیاد سنگ با عرض 40 سانتی متر نیاز دارید. بندها و خط هایی که در کنار هم قرار می‌گیرند سنگ هایی ساختمانی با عرض پایین شکل می‌گیرد که زیبایی سنگ را بسیار کم می‌کند که این مشکل را سنگ‌های اسلب حل می‌کنند. از سنگ‌های اسلب در 2 متر تا 3 متر می‌توان استفاده و زیبایی آشپزخانه خود را دوچندان کرد. سنگ هایی برای سنگ  کابینتی مورد استفاده قرار می‌گیرند که اکثرا عرض آنها 60 سانتی متر می‌باشند که بعضی از آنها تا 120 سانتی متر نیز می‌رسند. این سنگ این قابلیت را به شما می‌دهد تا هر دیزاینی را که می‌خواهید به راحتی استخراج نمایید حتی جزیره سنگی بسیار بزرگ را برش دهید. برای برش دادن سنگ‌های اسلب به دستگاه‌های پیشرفته ای که کیفیت فرآوری آن‌ها در حد بسیار بالا و با استاندارد جهانی باشند نیاز دارید و برش دادن سنگ‌های جزیره ای و سنگ‌های کابینتی دستگاه‌های دقیق و با خطای کمتر لازم داشته واین دستگاه‌ها فوق العاده حرفه ای بوده و محصول کشور ایتالیا می‌باشند. شایان ذکر است که سنگ‌های اسلب از تنوع بالایی برخوردار می‌باشند و همانطور که در بخش‌های قبل نیز اشاره کردیم انواع سنگ‌های ساختمانی را می‌توان در ابعاد اسلب فرآوری کرد و با فراهم ساختن تنوع در انواع سنگ‌های مورد نظر، گامی موثر در جهت پوشش نیاز خریداران سنگ برداشت و علاوه بر ارائه خدمات در جهت حذف واسطه خدمات خود را به صورت مستقیم به خریداران سنگ در شهرهای مختلف ارائه داد.

خرید فروش سنگ نما مرمریت اسپادانا سیلک

فراوری سنگ اسلب

یکی از جدید‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین روش‌های آماده سازی سنگ، فرآوری سنگ اسلب می‌باشد. از کاربرد‌های سنگ اسلب در ساخت کابینت و کانتر آشپزخانه که با توجه به افزایش قیمت صفحه‌های چوبی و هایگلاس وارداتی، یک مورد بسیار مناسبی برای این کار می‌باشد. این سنگ‌ها از زیبایی بی نظیری برخوردار هستند و به دلیل عدم یکنواختی و مقاومت بیشتر در برابر آب و رطوبت نسبت به چوب خواهان بیشتری داشته و هنگام نصب و اجرای آن به آسانی با دستگاه‌های لازم نصب می شود.


سنگ‌های اسلب برای کانتر و کابینت آشپزخانه دارای جذب آب بسیار ناچیزی بوده و برای انتخاب سنگ اسلب مناسب برای آشپزخانه باید به  استحکام ، مقاومت فشاری مناسب ، تراکم و ساب پذیری بالا و … توجه کافی را داشت. با ارائه ایده‌های طراحی جدید از سمت طراحان و معماران، توجه به استفاده از سنگ‌های اسلب لوکس در مکان‌های مختلف، کاربرد سنگ‌های اسلب روز به روز بیشتر می‌شود. در روش فرآوری اسلب، استحکام سنگ نسبت به روش‌های قدیمی‌تر افزایش و عمر سنگ بیشتر شده است.

البته باید به تنوع سنگ‌های اسلب از نظر نوع و رنگ برای این بخش از ساختمان اشاره نیز داشت. به صورت عمده از ابعاد اسلب با ضخامت 3 سانتی متر با کاربری‌های مختلف در این بخش از ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. از نظر نوع می‌توان به مرمر ،مرمریت و چینی اشاره کرد و از نظر رنگ نیز باید به این نکته اشاره کرد که هر نوع سلیقه ای رنگ متناسب را دارد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۰
Glory luxe marble مرمریت مشکی اوشن بلک

آشپزخانه

استحکام

زیبایی

سنگ اسلب.

فراوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی