http://gloriamarble.com/ua-158870522-1

خرید فروش صادرات سنگ نما در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت سنگ نما،خرید فروش سنگ گرانیت ، گرانیت آبرنگی،سنگ جدول، سنگ نما سفید،سنگ مرمریت سیاه، سنگ نما قهوه ای، کوپ سنگ مرمریت اسپادانا سیلک، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، اسلب سنگ مرمریت اسپادانا یلک، اسلب سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، کوپ سنگ مرمریت طوسی، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، قیمت سنگ ساختمانی، سنگ مرمریت سمیرم، مصالح ساختمانی، نمایندگی فروش سنگ نما در اصفهان،خرید و فروش اسلب و کوپ صادراتی اصفهان،فروش سنگ گرانیت سبز، گرانیت مشکی، گرانیت نطنز، فروش سنگ مرمریت اوشن بلک، ۰۹۹۱۱۰۱۹۵۸۹ گلوریا کارگران

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۱۴ - چت روم
    عاالی

سنگفرش حیاط

دوشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۳۸ ق.ظ

سنگفرش حیاط

دکوراسیون بیرون خانه یعنی باغ و حیاط با سنگ فرش و فضای سبز جلوه ای زیبا و جذاب پیدا می کند. ایجاد ساختار زیبا و کاربردی برای این بخش های بیرونی، از مهمترین اهداف سنگ فرش کردن باغ و یا حیاط خانه ها محسوب می شود. از گذشته تا به امروز، متریال مختلفی همچون سنگ، برای سنگ فرش کردن کف حیاط، باغ و یا بخشی از کف فضاهای سبز استفاده می شود. این تنوع در کنار خلاقیت طراحان، سنگ فرش های جالب و دیدنی را ایجاد کرده که استفاده از آن ها می تواند نمای بیرونی و دکوراسیون فضای مورد نظر را متحول و چشم نواز کند.

رایج ترین سنگفرش

 

با توجه به محبوب ترین و رایج ترین سنگ فرش های مورد استفاده در باغ و حیاط، دقت به تناسب نوع متریال مورد استفاده برای سنگ فرش با شرایط آب و هوایی محیط مورد نظر، میزان تردد، شرایط کف و خاک باغ و حیاط نیز اهمیت ویژه ای دارد. استفاده از مواد ذکر شده برای سنگ فرش محدود به بکار گیری یک نوع از آن ها نمی شود، بلکه می توان با خلاقیت هر چه بیشتر، ترکیبی از متریال های مختلف با رنگ ها، بافت ها و ابعاد مختلف و حتی میزان شفافی و  ماتی  مدل های مختلفی را اجرا نمود. نتیجه این ترکیب می تواند نمایی متفاوت از نمونه های موجود و صددرصد متفاوت برای شما به ارمغان بیاورد.

شما می توانید از ترکیب آجر با سنگ ریزه، بتن با سنگ براق، سنگ با آجر، آجر و بتن، ماسه و سنگ، سنگ های بزرگ با سنگ ریزه و موارد مختلف دیگر، برای تزیینی متفاوت برای کف حیاط و یا باغ خود استفاده کنید. گزینه جذاب دیگر، کار گذاشتن این کفپوش ها در بین پوشش طبیعی چمن کف حیاط و یا باغ است. نمای ایجاد شده از طریق این ترکیب بسیار زیبا، روح بخش و خارق العاده خواهد بود که زیبایی، کاربرد و طبیعت را با هم برای شما به ارمغان می آورد. 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۸
Glory luxe marble مرمریت مشکی اوشن بلک

باغ

حیاط

زیبایی

سنگ

سنگفرش

فضا

چمن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی