http://gloriamarble.com/ua-158870522-1

خرید فروش صادرات سنگ نما در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت سنگ نما،خرید فروش سنگ گرانیت ، گرانیت آبرنگی،سنگ جدول، سنگ نما سفید،سنگ مرمریت سیاه، سنگ نما قهوه ای، کوپ سنگ مرمریت اسپادانا سیلک، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، اسلب سنگ مرمریت اسپادانا یلک، اسلب سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، کوپ سنگ مرمریت طوسی، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، قیمت سنگ ساختمانی، سنگ مرمریت سمیرم، مصالح ساختمانی، نمایندگی فروش سنگ نما در اصفهان،خرید و فروش اسلب و کوپ صادراتی اصفهان،فروش سنگ گرانیت سبز، گرانیت مشکی، گرانیت نطنز، فروش سنگ مرمریت اوشن بلک، ۰۹۹۱۱۰۱۹۵۸۹ گلوریا کارگران

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۱۴ - چت روم
    عاالی

تشکیل سنگ مرمریت دوران های زمین شناسی

يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۹، ۰۵:۳۴ ق.ظ

تشکیل سنگ مرمریت دوران های زمین شناسی

از نظر تجاری سنگ مرمریت شامل کلیه سنگهای آهکی اعم از دگرگونی و یا غیر دگرگون شده می باشند، که مناسب برای صیقل دادن بوده و جلای خوبی دارند و از نظر علمی کلیه سنگهای آهکی متامورف متبلور را که دارای وزن مخصوص و دارای بافت پیوندی یک پارچه یا موزاییکی می باشند، ماربل گویند. درجه دگرگونی و رشد کریستالها ممکن است سنگهای تزیینی مختلفی را با نامها و بافتهای متفاوت ریز و درشت تشکیل دهند. مرمریت درشت بلور، سفید یا رنگ خاکستری روشن تا کرم را اصطلاحا کریستال می گویند. مرمریت کریستال سفید را نیزاصطلاحاً سنگ چینی می نامند.

پراکندگی مرمریت های ایران در دوران های مختلف زمین شناسی

           از نظر پراکندگی نیز بر اساس دورانهای مختلف تشکیل این نوع سنگها در اکثر نقاط ایران گسترش دارند.

  • مرمریت های ژوراسیک – کرتاسه که بیشتر در نواحی زاگرس مرتفع ، البرز و کپه داغ پراکندگی آنها مشهود است که از جمله این مرمریت ها در استان اصفهان میتوان به معادن هتن آباد ، سنگ رگی نجف آباد ، جوشقان قالی  و... اشاره نمود.

  • مرمریتهای ائوسن که از جمله آنها می توان به مرمریتهای کهنوک و لاشار استان سیستان و بلوچستان ، مرمریت های قهستان قم، مرمریتهای شتر مل و گاوشان  و مرمریت های نیشابور و... نام برد.
  • مرمریتهای الیگو- میوسن  که بیشتر در ایران مرکزی از جمله استان اصفهان گسترش دارند ازجمله مرمریت های حمزاوه ، مرمریتهای سمیرم  و... .
  • مرمریتهای پالیوزوییک که اکثراً در زون سنندج – سیرجان واقع شده اند ازجمله معادن لای بید و لوشاب ، مرمریت سیرجان ، مرمریت ازنا وغیره   
  • با تمام این وجود و به لحاظ دارا بودن بیش از 2 میلیارد تن ذخایر سنگهای تزیینی و نما که این کشور را جزء 10 کشور اول جهان قرار داده و علی رغم در اختیار داشتن 10 درصد تولید جهانی سنگ ، ولی متأسفانه بعلت عدم توجه و بکار گیری تکنولوژی ، سهم ما از صادرت حتی به نیم درصد جهانی نیز نرسیده و شاهدیم که اغلب سنگهای استخراجی کشور بصورت خام و کلوخه از کشور از طریق بنادر خارج شده و همان سنگها بصورت فرآوری شده با جلا و ابعاد خاص و بسیار پر زرق وبرق وارد کشور شده و در این میان این ارز کشور ماست که خارج شده و درصورتی که وضع بر همین منوال باشد در آینده ای نه چندان دور حتی قادر به صادر نمودن حتی کلوخ سنگ نیز نمی باشیم بنابراین بر تک تک صاحبان فن بایسته است که بر این مهم اهتمام ورزیده و هر آنچه که درتوان دارند برای اعتلای کشور بکار گیرند.  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۷
Glory luxe marble مرمریت مشکی اوشن بلک

اصفهان

ایران

دوران های زمین شناسی

سنگ آهکی

سنگ مرمریت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی