http://gloriamarble.com/ua-158870522-1

خرید فروش صادرات سنگ نما در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت سنگ نما،خرید فروش سنگ گرانیت ، گرانیت آبرنگی،سنگ جدول، سنگ نما سفید،سنگ مرمریت سیاه، سنگ نما قهوه ای، کوپ سنگ مرمریت اسپادانا سیلک، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، اسلب سنگ مرمریت اسپادانا یلک، اسلب سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، کوپ سنگ مرمریت طوسی، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، قیمت سنگ ساختمانی، سنگ مرمریت سمیرم، مصالح ساختمانی، نمایندگی فروش سنگ نما در اصفهان،خرید و فروش اسلب و کوپ صادراتی اصفهان،فروش سنگ گرانیت سبز، گرانیت مشکی، گرانیت نطنز، فروش سنگ مرمریت اوشن بلک، ۰۹۹۱۱۰۱۹۵۸۹ گلوریا کارگران

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۱۴ - چت روم
    عاالی

صادرات سنگ تزئینی ایران به دیگر کشورها

چهارشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۹، ۰۶:۳۵ ب.ظ

 

صادرات سنگ تزئینی ایران به دیگر کشورها

در سال ۱۳۹۶ صادرات سنگ ایران به کشور چین در حجمی به ارزش ۱۷۰ میلیون دلار بوده است که ۴۹٫۸۵ درصد از کل صادرات سنگ کشور را شامل می شود و از این حیث، چین در نخستین جایگاه از نظر واردات سنگ ایران قرار می گیرد.در رتبه دوم، عراق با ۷۳ میلیون دلار واردات قرار دارد و ترکیه با ۱۷ میلیون دلار رتبه سوم را به خود اختصاص داده است. کشورهای هند و ترکمنستان هم با اختصاص ۱۱ میلیون دلار برای هر کدام، دیگر وارد کنندگان اصلی سنگ از ایران می باشند. دیگر کشورها هم مجموعا وارداتی به اندازه ۵۹ میلیون دلار داشته‌اند که چیزی در حدود ۱۸ درصد از مجموع کل صادرات سنگ ایران را شامل می شود.
 

موانع و مشکلات صادرات سنگ تزئینی ایران

در ایران چیزی در حدود ۶۰۰۰ تا ۶۵۰۰ واحد سنگبری فعالیت دارند که بیش از نیمی از آنها در استان تهران واقع شده‌اند. اما مسائلی مانند فرسودگی و بازدهی پایین ماشین‌آلات و به روز نبودن تجهیزات، دغدغه های جدی ای را برای تولیدکنندگان ایجاد نموده است.

نبود برنامه تسهیلات لازم برای نوسازی تجهیزات فرسوده سنگبری ها باعث راندمان پایین این تولیدی ها و همچنین هدر رفت منابع در کشور شده است که استمرار این شرایط موجب عقب ماندن از سایر رقبا در بازارهای صادراتی شده است. اگر مسائلی مانند تحریم‌های جدیدی که قرار است به صورت یک جانبه از سوی آمریکا اعمال شود، که در ادامه آن مانع از سرمایه‌گذاری کشورهای خارجی در این صنعت می‌شود، را به این شرایط اضافه کنیم، متوجه می شویم که شرایط سختی را برای رشد بیشتر این صنعت در آینده تجربه خواهیم کرد.

ایران عمده‌ترین ذخایر سنگ‌های تزئینی جهان را در اختیار داشته و در تولید سنگ‌های گرانیت، تراورتن و مرمریت از شهرت بالایی در جهان برخوردار است.مرمریت از پر استفاده ترین سنگ های ساختمانی به شمار می روند.سنگ تراورتن به خاطر زنگ بدنی های زیبا و همچنین مقاومتی که در فضای بیرون دارد بسیار محبوب و پر استفاده است. سنگ مرمریت نیزبه علت قیمت بسیار مناسب، ساب پذیری بالا و رنگ بندی متنوع برای فضاهای داخلی و در متراژ های بالا یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

هم سنگ مرمریت و هم سنگ تراورتن معدن های بسیاری در جای جای ایران دارند. معادن سنگ تراورتن و معادن سنگ مرمریت در تناژهای بالا سنگ استخراج می کنند که هم برای مصارف داخلی هم مصارف خارجی مورد استفاده قرار می گیرد.سنگ های ساختمانی (Building stones) در گمرک جهانی با کد تعرفه (HS Code) به شماره ۶۸۰۲۲۱ شناخته می شود.این کد شامل سنگ های تراورتن و مرمر میباشد.

مرمریت صادراتی

سنگ مرمریت صادراتی با تنوع رنگ و طرح فراوان یکی از مهم ترین اقداماتی است که میتواند به عنوان صادرات غیر نفتی به آن توجه شود . سنگ مرمریت معدن های بسیاری در جای جای ایران دارند . به همین دلیل ایران میتواند بهترین صادر کننده سنگ مرمریت شناخته شود.سنگ مرمریت صادراتی باید با درجه بالایی از کیفیت فرآوری شود تا استاندارد های بین المللی را پیدا کنند .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی