http://gloriamarble.com/ua-158870522-1

خرید فروش صادرات سنگ نما در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت سنگ نما،خرید فروش سنگ گرانیت ، گرانیت آبرنگی،سنگ جدول، سنگ نما سفید،سنگ مرمریت سیاه، سنگ نما قهوه ای، کوپ سنگ مرمریت اسپادانا سیلک، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، اسلب سنگ مرمریت اسپادانا یلک، اسلب سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، کوپ سنگ مرمریت طوسی، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، قیمت سنگ ساختمانی، سنگ مرمریت سمیرم، مصالح ساختمانی، نمایندگی فروش سنگ نما در اصفهان،خرید و فروش اسلب و کوپ صادراتی اصفهان،فروش سنگ گرانیت سبز، گرانیت مشکی، گرانیت نطنز، فروش سنگ مرمریت اوشن بلک، ۰۹۹۱۱۰۱۹۵۸۹ گلوریا کارگران

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۱۴ - چت روم
    عاالی

جزیره َسنگی

شنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۹، ۰۷:۴۲ ب.ظ

جزیره سنگی

یک جزیره سنگی در آشپزخانه می تواند راحتی و آرامش زیادی در خانه فراهم کند. جزیره موجب صرفه جویی در هزینه و افزایش ارزش خانه با استفاده بهتر از فضای شما میشود . یک جزیره می تواند یک مرکز دورهمی جمعی خانوادگی تبدیل شود، که به عنوان محل سرگرم کننده برای دورهمی های شبانه است – تطبیق پذیری همه جانبه می تواند لذت بخش باشد. طراحان و معماران امروز به آشپزخانه “قلب خانه” می گویند و در اینجا به این فکر میکنیم چگونه در آشپزخانه شما می توان از یک جزیره بهره برد.

آشپزخانه ساختمان های مدرن و زیبا

جزیره سنگی با سنگ مرمریت

یک فضای چند منظوره. خانواده ها از اتاق نشیمن و به آشپزخانه می روند جزیره یک نقطه جمع شدن عالی است برای افراد خوانواده! این مکان بسیار خوبی برای استراحت، است و یا بچه ها کار مدرسه خود را انجام می دهند. فضای یک آشپزخانه بزرگ ممکن است به مشارکت کودکان با آشپزی کمک کند! برای کسانی که دوست دارند حین کار در آشپز خانه سرگرم باشند، یک جزیره منطقه خوبی برای همه فراهم می کند تا ارتباط بیشتری برقرار کنند. با یک جزیره، شما همچنین می توانید از صندلی های اضافی استفاده کنید! با گزینه های بسیاری، جزیره به عنوان یک نقطه کانونی از یک اتاق عمل می کند و تمام فضای زندگی را باز می کند.

سرگرمی با accessories با انتخاب سنگ جزیره برای آشپز خانه خود شروع کنید، سنگ مرمریت اوشن ماربل را انتخاب کنید و با لوازم طلایی رنگ مانند گلدان و ظروف زیبا آن را بیارایید. یا یک سنگ تیره مانند سنگ مرمریت اوشن بلک انتخاب کنید و آن را با ویژگی آشپزخانه خود تطبیق دهید! به راحتی طبیعت آشپزخانه خود را با تغییر دادن کاسه میوه، برای گل ها و یا شیشه های رنگی تغییر دهید. در نظر گرفتن یک چراغ بزرگ نور، که به تازگی تبدیل شده به یک روند طراحی محبوب زیبایی محیط شما را افزایش خواهد داد. از فضای بالای جزیره استفاده کنید و آن را با یک ردیف گلدان و آویز زیبا کنید.


جزیره سنگی با سنگ مرمریت اوشن ماربل 

 

اضافه کردن فضا و کاهش به هم ریختگی . چه چیز دیگری می توانید از یک آشپزخانه بخواهید؟  آیا شما می خواهید یک ظاهر براق و صیغلی سنگی مینیمالیستی داشته باشید و یا به سادگی فضای کافی برای قرار دادن وسایل داشته باشید، می توانید همه آنها را در زیر کمربند و کابینت ها قرار دهید. وسایلی مانند کارد و چنگال، یک قفسه نوشیدنی یا یک فضای برای گلدان های بزرگ و تابه ها. در یک  مطالعه اخیر در مجلات معماری ، اشاره شده است که  39 درصد از صاحبخانه ها فضای اضافی را به تنهایی اضافه می کنند.

یک گزینه سنگ برای همه وجود دارد. این که آیا سبک زندگی شما برای یک سطح سنگ طبیعی مناسب است یا نه، جزایر سنگ آشپزخانه می تواند از سنگ مرمریت ، گرانیت ، کوارتزیت ،  چینی سفید یا کوارتز ساخته شود . اگر می خواهید یک جزیره فوق العاده بزرگ داشته باشید، اسلب سنگ مرمریت اوشن ماربل یک گزینه عالی هستند. در اندازه 2.9m. در 1.9m شما می توانید یک سطح بدون درز داشته باشید.

اینها تنها چند روش است که یک جزیره سنگ می تواند قابلیت آشپزخانه شما را با افزایش فضا و زیبایی بهبود دهد.

اضافه کردن جزیره واقعا اجازه می دهد با استفاده از آن فضای خانه خود را افزایش دهید. حتی اگر شما یک آشپزخانه کوچک داشته باشید، فضای شمااضافه شده و سطح آن بیشتر شود. به یاد داشته باشید، همیشه می توانید برای داشتن یک جزیره آشپزخانه متحرک , آنرا بر روی چرخ ها نیز ببرید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی