http://gloriamarble.com/ua-158870522-1

خرید فروش صادرات سنگ نما در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت سنگ نما،خرید فروش سنگ گرانیت ، گرانیت آبرنگی،سنگ جدول، سنگ نما سفید،سنگ مرمریت سیاه، سنگ نما قهوه ای، کوپ سنگ مرمریت اسپادانا سیلک، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، اسلب سنگ مرمریت اسپادانا یلک، اسلب سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، کوپ سنگ مرمریت طوسی، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، قیمت سنگ ساختمانی، سنگ مرمریت سمیرم، مصالح ساختمانی، نمایندگی فروش سنگ نما در اصفهان،خرید و فروش اسلب و کوپ صادراتی اصفهان،فروش سنگ گرانیت سبز، گرانیت مشکی، گرانیت نطنز، فروش سنگ مرمریت اوشن بلک، ۰۹۹۱۱۰۱۹۵۸۹ گلوریا کارگران

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۱۴ - چت روم
    عاالی

ترکیب سنگ درطراحی یک نما

پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۸، ۰۳:۲۰ ب.ظ

 

ترکیب سنگ در طراحی یک نما

تنوع رنگ سنگ های مرمریت آن هم به طور طبیعی و بسیار زیبا و جذاب که می تواند ترکیب سنگ در طراحی یک نما را تحقق بخشد بافت های رگه رگه ای و ترکیبی طبیعی, دوام بالا و استحکام سنگ ها که در مصالح ساختمانی دیگر کمتر یافت می شود، موجب می شود این نما بهترین انتخاب معماران باشد. مقاوم بودن در برابر شرایط آب و هوایی نا مناسب ،مقاوم در برابر ضربه و برخورد های احتمالی، کیفیت عایقی بسیار بالا و جلوگیری از نفوذ  رطوبت به داخل.

خاصیت  عایقی خوب سنگ مرمریت  کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که درجه حرارت داخل خانه ثابت باقی می ماند.

 

طراحی سنگ در نما

 

تاریخچه سنگ:

سنگ ماده ای از پوسته زمین است که از یک یا چند ماده معدنی پیوند یافته  با یکدیگر تشکیل شده است. سنگ  ماده ی جامدی سخت با منشا طبیعی  است.

انواع سنگ :

سنگهایی که در ساختمان استفاده میشوند عبارتند از لاشه های سنگی، سنگ های سنگی،راک سنگ ها و سنگ های ساده.

سنگ لاشه:

سنگی که شکل خاصی ندارد و به همان شیوه ای که از معدن به دست می آید استفاده می شود، کاربرد آن در زیر ساخت ها، پر کردن فاصله بین سنگ ها و کف پوش های خیابان است.

راک سنگ:

این یک سنگ ایجاد شده از سنگ لاشه است و به آرامی با گوشه های بتنی در یک ساختمان ترکیب شده و  با کمی خرد شدن در  تزئین  ساختمان و کفپوش ها استفاده می شود.

سنگ (مالون):

مالون  یک سنگ است که به شکل کاملا شکل گرفته و یک دست وجود دارد . کاربرد این نوع سنگ  در پروژه های  تونل زنی، پلاستی سازی، برنامه ریزی، دیوارهای پرسلن و غیر لودر، بلبرینگ ها و پله ها است

پلاک سنگ (دکوراسیون):

برای نمای ساختمان ها از، پلاک استفاده می شود. برای ساخت پلاک، سنگ را در یک کارگاه سنگ به ضخامت مورد نظر بریزید و سپس آن را جلا و آینه می کنند.

سنگ گرانیت ارزان قیمت:

سنگ های گرانیت و سنگ مرمر از دسته سنگ های ارزان قیمت هستند. پلاک ها به علت گران تر بودن فقط  برای تزئین داخلی و روی کف، پانل های دیواری، پنجره ها و اقلام تزئینی مانند گلدان، شمعدان، میز و صدف، و غیره استفاده می شود.

انواع سنگ نما های ساختمانی ایران

سنگ های اصلی مورد استفاده در عملیات ساخت و ساز در ایران عبارتند از گرانیت، توف کوارتزیت سبز، سنگ آهک سنگ تراورتن، سنگ مرمر، مارپیچ، 

سنگ گرانیت:

سنگ گرانیت  یک نوع سنگ آذرین است که بسیار سخت، با دوام، خشن و بسیار آیینه ای است. ازگرانیت خرد شده برای ساخت بتن و ساخت و ساز جاده و راه آهن برای آثار تاریخی، زیرساخت ها، دکوراسیون داخلی و خارجی و کفپوش استفاده می شود.

ماسه سنگ:

ماسه سنگ ها سنگ های رسوبی هستند که با چسباندن ذرات سیلیس با هم ایجاد می شوند. این ماده ممکن است سیلیس، اکسید آهن یا خاک رس باشد. سختی و دوام بخش هایی از این سنگ بستگی به نوع چسب دارد. رنگ این سنگها معمولا خاکستری، قهوه ای، قرمز و بنفش است. ماسه سنگ به طور کامل سیمان ممکن است به طور کامل خرد شده و مورد استفاده در ساخت و ساز از راه آهن و جاده ها. ماسه سنگ کوارتز نیز به عنوان ریخته گری شن و مواد شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد.

سنگ توف:

توف نوعی  سنگ خاکستر آتشفشانی است که. این سنگ به دلیل پوشش گیاهی پیچیده آن برای دیواره های دیوار، پارک ها و دیوارهای نگهدارنده استفاده می شود.

سنگ مرمریت یا سنگ آهک:

این نوع سنگ های رسوبی است و از لحاظ اندازه، ضخامت، شکل و رنگ به طور گسترده ای در دسترس است. سنگ مرمریت برای تزئین در داخل و خارج از ساختمان، دیوار، دکوراسیون کف، نما، مجسمه سازی و ستون استفاده می شود. 

کوارتزیت:

این نوع سنگ، که اغلب با سنگ های گرانیت اشتباه گرفته می شود، ویژگی های متفاوتی دارد و سخت تر از گرانیت است سنگ با ظاهر بلوری آن قابل تشخیص است. کوارتزیت به علت ارزان بودن  آن در ساختمان های روستایی بیشتر استفاده می شود. رنگ آن قهوه ای، قرمز، خاکستری و قهوه ای است.

سنگ مرمر:

این نوع سنگها به سنگ های دگرگونی معروف هستند که در رنگ سفید، خاکستری، سیاه، سبز، قرمز، زرد و بنفش موجود است. سنگ مرمر برای دکوراسیون داخلی و دکوراسیون داخلی، از جمله کف، دیوار و آثار هنری استفاده می شود.

طراحی پارکینگ:

طراحی پارکینگ اتومبیل یک مورد خاص است که اغلب نادیده گرفته شده و به عنوان چیزی جز یک ضمیمه بدون نیاز واقعی برای طراحی داخلی شیک و یا تجدید نظر زیبایی شناخته شده است.
اما اگر به اصول طراحی پارکینگ شیک و زیبا توجه کنیم در واقع به بخشی از زیبایی طراحی بنای خود کمک کردیم.بسیاری از معماران آلمانی که پروژه پارکینگ های لوکس آلمان را مدیریت میکنند از نمای سنگ در طراحی خود استفاده کردند.

علت اصلی استفاده از سنگ مرمریت در نمای پارکینگ مقاومت بالا،زیبایی چشمگیر، شست و شوی راحت و عایق بودن سنگ است.

بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی که به دنبال طراحی و ساخت پروژه پارکینگ های لوکس و رویایی هستند از سنگ های مرمریت برای کف و دیواره پارکینگ خود انتخاب میکنند تا هنگام نور پردازی با تلالو نور زیبایی پروژه خود را دو برابر کنند و همچنین استفاده از  آجر آنتیک نیز نمای بسیار زیبایی به دیوار پارکینگ میدهد

ضمن اینکه پارکینگ ها به علت تردد بالای خود روهای سنگین وزن احتیاج به کف پوشی بسیار مقاوم دارند .یا توجه به اینکه پارکینگ شما چقدر ظرفیت دارد و چند طبقه است و لوکس بودن طراحی آن چه اهمیتی دارد انتخاب کفپوش ها متفاوت است.

اگر مقاوت بالا،استحکام و زیبایی هرسه فاکتور حائز اهمیت برای شماست ،سنگ گرانیت بهترین انتخاب برای پوشش کف و دیوار پارکینگ شماست.این سنگ مقاوت بسیار بالایی در برابر تردد خودر های سنگین دارد.این نوع سنگ یرای پروژه پارکینگ شما گران تمام می شود.

انتخاب دوم شما می تواند سنگ مرمریت باشد ،اما باید به این نکته توجه کنید که این سنگ به مرور زمان با شست و شوی کف پارکینگ آسیب می بیند ونیاز به ترمیم دارند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۲۹
Glory luxe marble مرمریت مشکی اوشن بلک

ترکیب سنگ در طراحی

سنگ مرمریت

پارکینگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی