http://gloriamarble.com/ua-158870522-1

خرید فروش صادرات سنگ نما در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت سنگ نما،خرید فروش سنگ گرانیت ، گرانیت آبرنگی،سنگ جدول، سنگ نما سفید،سنگ مرمریت سیاه، سنگ نما قهوه ای، کوپ سنگ مرمریت اسپادانا سیلک، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، اسلب سنگ مرمریت اسپادانا یلک، اسلب سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، کوپ سنگ مرمریت طوسی، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، قیمت سنگ ساختمانی، سنگ مرمریت سمیرم، مصالح ساختمانی، نمایندگی فروش سنگ نما در اصفهان،خرید و فروش اسلب و کوپ صادراتی اصفهان،فروش سنگ گرانیت سبز، گرانیت مشکی، گرانیت نطنز، فروش سنگ مرمریت اوشن بلک، ۰۹۹۱۱۰۱۹۵۸۹ گلوریا کارگران

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۱۴ - چت روم
    عاالی

خرید اینترنتی سنگ مرمریت اوشن ماربل

دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۸، ۰۸:۴۲ ق.ظ

خرید اینترنتی سنگ مرمریت اوشن ماربل

سنگ مرمریت اوشن ماربل از خانواده سنگ‌های مرمریت بوده که زمینه آن قهوه ای می باشد که با استیلولبت های مضرس تزیین شده است. سنگ مرمریت اوشن ماربل در ابعاد اسلب و تایل فراوری می شود. از این سنگ برای طراحی های خاص در قسمت های مختلف ساختمان از جمله نمای درونی و بیرونی ساختمان،کانتر،لابی هتل ها مستر و سرویس های بهداشتی استفاده می شود. اسلب سنگ اوشن ماربل  به صورت پولیش ضخامت 2 سانتیمتری برای کف در فضاهای باز مناسب است و از نظر مقاومتی جزو سنگ‌های با مقاومت بالا به شمار می‌آید.

سنگ مرمریت اوشن ماربل

 قیمت سنگ مرمریت اوشن ماربل

این سنگ مرمریت اوشن ماربل به صورت کوپ، اسلب و تایل عرضه می شود و بازه ی قیمتی این نوع مرمریت به پارامترهای مختلفی وابسته است. از جمله این پارامترها عبارت اند از بازه رنگ، ضخامت، ابعاد و سورت و همچنین نوع فراوری محصول نهایی. از طرفی با توجه به افزایش هزینه های تولید و فرآوری سنگ های ساختمانی، روش اسلب بسیار مقرون به صرفه تر از سایر روش ها می باشد. قیمت سنگ اسلب  مرمریت اوشن ماربل نیز مانند همه ی سنگهای دیگر با افزایش سایز اسلب و تایل بالاتر می رود.

1سنگ مرمریت اوشن ماربل
 

ابعاد اسلب و تایل سنگ مرمریت اوشن ماربل

امکان تولید و برش سایزهای استاندارد تایل برای سنگ اوشن ماربل وجود دارد که می توان از آنها برای پوشش کف فضاهای داخلی و خارجی، سنگ نما و دیوار استفاده نمود. سایزهایی مانند ۶۰*۶۰، و ۸۰*۸۰ و در ضخامت های ۲ و ۳ سانتی متری از سایزهای محبوب این سنگ می باشند. همچنین از این سنگ می توان در تولید سنگ پله و راه پله، کانتر ریسپشن، سنگ کف و دیوار لابی، کف سالن پذیرایی، میزبا صفحه سنگی و روشو نیز استفاده نمود. امکان برش انواع سایزهای سفارشی برای این سنگ نیز وجود دارد. همچنین امکان برش این سنگ بصورت پله، صفحه میز، کانتر و غیره نیز وجود دارد.

سنگ مرمریت اوشن ماربل، در هر قسمتی از پروژه ساختمانی شما که استفاده شود از صفحه کابینت آشپزخانه (کانتر تاپ) تا دیوار های لابی، حمام یا سرویس بهداشتی، سنگ آسانسور و سنگ قاب دور آسانسور زیبایی بی نظیر را به ارمغان آورد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی