http://gloriamarble.com/ua-158870522-1

خرید فروش صادرات سنگ نما در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت سنگ نما،خرید فروش سنگ گرانیت ، گرانیت آبرنگی،سنگ جدول، سنگ نما سفید،سنگ مرمریت سیاه، سنگ نما قهوه ای، کوپ سنگ مرمریت اسپادانا سیلک، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، اسلب سنگ مرمریت اسپادانا یلک، اسلب سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، کوپ سنگ مرمریت طوسی، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، قیمت سنگ ساختمانی، سنگ مرمریت سمیرم، مصالح ساختمانی، نمایندگی فروش سنگ نما در اصفهان،خرید و فروش اسلب و کوپ صادراتی اصفهان،فروش سنگ گرانیت سبز، گرانیت مشکی، گرانیت نطنز، فروش سنگ مرمریت اوشن بلک، ۰۹۹۱۱۰۱۹۵۸۹ گلوریا کارگران

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۱۴ - چت روم
    عاالی

دیوار سنگی در دکوراسیون داخلی منزل

سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۰۴:۱۳ ق.ظ

دیوار سنگی در دکوراسیون داخلی منزل

داشتن یک دیوار سنگی در خانه می تواند دکوراسیون داخلی منزل شما را به اوج برساند یا آن را زمین بزند! می تواند یک دیوار با شکوه دیده شود یا یک دیوار کهنه، و یا می تواند حس سرما در فضا به وجود آورد. با کمی خلاقیت و دقت می توانید شاهکاری بی نظیر خلق کنید.

دیوار های سنگی می توانند حس خانه های روستایی را در شما ایجاد کنند. سنگ، یکی از متریال های قدیمی در معماری ودکوراسیون است اما می توان از آن برای فضا های جدید و مدرن استفاده کرد.

شما می توانید دیوار سنگی را طوری نمایش دهید که گویی تمامی دیوار یک شومینه ی بزرگ است، با این روش حس گرما را به فضای داخلی خود وارد می کنید.

 

مرمریت اوشن ماربل در دکوراسیون داخلی منزل

مرمریت اوشن ماربل با رنگ قهوه ای با خطوط لیمویی رنگ  که به شکل موج یا رگه مشاهده می شود. این خطوط مانند تار عنکبوت در سطح سنگ پخش شده  به همراه خطوط استیلولیت دیده می شود. هر چه این خطوط و نقش و نگارهای لیمویی بیشتر باشد زیبایی سنگ بیشتر خواهد بود. در این محصول خطوط طلایی رنگ ریزتر ولی با تراکم بیشتر در سنگ ظاهر شده است به طوریکه از تجمع این خطوط ریز در کنار یکدیگر هاله هایی مانند رعد و برق در سنگ ایجاد شده که محبوبیت این سنگ را دو چندان کرده است. مرمریت اوشن ماربل پس از فراوری در کارخانه بصورت تخصصی تفکیک و دسته بندی می شوند.

این سنگ به صورت اسلب فراوری می شود.  در فراوری این مرمریت از ماستیک بی رنگ یا رنگ زمینه جهت پر کردن رگه های بسیار ریز سطح رویی سنگ استفاده می شود. عملیات UV به صورت غیر مستقیم، رزین مخصوص را به داخل رگه ها هدایت و ثابت می کند که باعث فراوری خوب در پولیش و صیقلی شدن سنگ می شود. مرمریت اوشن ماربل به دلیل زیبایی خاص، منحصر بفرد بودن، قیمت نسبتا مناسب ، در دسترس بودن از جمله لوکس ترین مرمریت ها به شمار می رود. بیشترین کاربرد این سنگ در دیوار های داخلی و خارجی ساختمان، کف، پله و کابینت می باشد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی