http://gloriamarble.com/ua-158870522-1

خرید فروش صادرات سنگ نما در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت سنگ نما،خرید فروش سنگ گرانیت ، گرانیت آبرنگی،سنگ جدول، سنگ نما سفید،سنگ مرمریت سیاه، سنگ نما قهوه ای، کوپ سنگ مرمریت اسپادانا سیلک، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، اسلب سنگ مرمریت اسپادانا یلک، اسلب سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، کوپ سنگ مرمریت طوسی، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، قیمت سنگ ساختمانی، سنگ مرمریت سمیرم، مصالح ساختمانی، نمایندگی فروش سنگ نما در اصفهان،خرید و فروش اسلب و کوپ صادراتی اصفهان،فروش سنگ گرانیت سبز، گرانیت مشکی، گرانیت نطنز، فروش سنگ مرمریت اوشن بلک، ۰۹۹۱۱۰۱۹۵۸۹ گلوریا کارگران

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۱۴ - چت روم
    عاالی

انتخاب سنگ برای دکوراسیون داخلی

دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۸، ۰۱:۱۵ ب.ظ

 

انتخاب سنگ برای دکوراسیون داخلی

 

 

سنگ های با ظاهر زیبا بهترین گزینه برای استفاده در فضای داخلی ساختمان می باشند، در هنگام انتخاب سنگ برای دکوراسیون داخلی، میزان استحکام و مقاومت سنگ به علت کار شدن در محیطی محفوظ، اهمیت کمتری در مقایسه با استحکام سنگ های مورد استفاده در نمای خارجی ساختمان دارند و رنگ و طرح سنگ یکی از مهمترین آیتم ها در انتخاب می شوند. علت های زیادی برای روی آوردن طراحان دکوراسیون داخلی به استفاده از سنگ طبیعی وجود دارد که از این عوامل می توان به همخوانی سنگ طبیعی با انواع سبک های طراحی همچون مدرن، کلاسیک و یا هنری و .. اشاره نمود از دیگر عوامل تاثیر گذار در انتخاب سنگ برای فضای داخلی میتوان به خاصیت هایی همچون نگهداری و نظافت آسان، اقتصادی و مقرون به صرفه بودن، عمل کردن همچون عایق صوتی در برابر سر و صدا و انتقال روح طبیعت به فضای خانه اشاره نمود. که تمامی این محاسن موجب شده تا سنگ طبیعی به عنوان یک جزع لاینفک مصالح استفاده شده توسط طراحان فضای داخلی ساختمان تبدیل شود.

 

بهترین سنگ برای فضای داخلی ساختمان

 

 

انتخاب سنگ مرمریت برای دکوراسیون داخلی

 

سنگ‌هایی مانند مرمریت، مرمر، چینی و به علت عدم تماس با ناملایمات جوی انتخاب مناسبی برای نمای داخلی می باشند. البته برخی از مردم به علت رنگ و طرح های خاص تراورتن و سنداستون مایل هستند از این سنگ‌ها در داخل ساختمان نیز استفاده کنند که امکان چنین انتخابی وجود دارد و از لحاظ فنی هیچ اشکالی ایجاد نمی کند. این سنگ‌ها می‌توانند جلوه‌های بسیار زیبایی را در لابی‌ها، پاگردها، اطراف درب آسانسورها، دیوارهای راه‌پله، دیوارهای پارکینگ و خلق کنند. مرمریت ، تراورتن ، گرانیت ، چینی ، لایم استون و تقریبا تمام سنگها را میتوان برای دیوار های داخلی ساختمان به کار برد و این به خاطر محافظت سنگ از ناملایمات جوی در فضای داخلی ساختمان می باشد.

 

بهترین سنگ برای پله

 

نمای داخلی ساختمان همچون دیواره های پارکینگ محلی مناسب جهت استفاده از سنگهای مرمریت می باشند زیرا سنگ های نصب شده در معرض مستقیم تابش آفتاب نبوده و با عوامل سایشی و ضربه ای کمتری نیز برخورد دارند و مواد شوینده مورد استفاده جهت تمیز کاری، تاثیر مخرب کمی بر روی سنگ های مرمریت می گذارند. یکی از مهمترین سنگهای مرمریت ایران سنگ مرمریت اوشن بلک و اوشن ماربل می باشد که با سطح صیقلی و براق آن به عنوان سنگی لوکس در نمای داخلی ساختمان استفاده می شود.

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی