http://gloriamarble.com/ua-158870522-1

خرید فروش صادرات سنگ نما در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت سنگ نما،خرید فروش سنگ گرانیت ، گرانیت آبرنگی،سنگ جدول، سنگ نما سفید،سنگ مرمریت سیاه، سنگ نما قهوه ای، کوپ سنگ مرمریت اسپادانا سیلک، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، اسلب سنگ مرمریت اسپادانا یلک، اسلب سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، کوپ سنگ مرمریت طوسی، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، قیمت سنگ ساختمانی، سنگ مرمریت سمیرم، مصالح ساختمانی، نمایندگی فروش سنگ نما در اصفهان،خرید و فروش اسلب و کوپ صادراتی اصفهان،فروش سنگ گرانیت سبز، گرانیت مشکی، گرانیت نطنز، فروش سنگ مرمریت اوشن بلک، ۰۹۹۱۱۰۱۹۵۸۹ گلوریا کارگران

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۱۴ - چت روم
    عاالی

سنگ های ساختمانی در معماری مدرن2020

سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۲۷ ق.ظ

 

سنگ های ساختمانی در معماری مدرن2020

 

سنگ های ساختمانی به دلیل های گسترده ای، سال ها به عنوان آیتم اصلی و پرطرفدارترین مصالح ساختمانی جهت اجرا و طراحی کف سالن می باشد. باتوجه به سرچشمه سنگ های ساختمانی از دل زمین، باعث شده تا از تنوع رنگ متعددی بهره مند گردد و براساس هر سلیقه ای را برای سنگفرش، کف سالن، ساختمان و نما را مورد پوشش قرار دهد

.کاربرد سنگ در نمای ساختمان ها

 

کاربرد سنگ ها در نمای داخلی ساختمان

 

تماس با ما: ۰۹۹۱۱۰۱۹۵۸۹

در ادامه به بررسی اقسام گوناگون سنگ های ساختمانی مورد استفاده جهت کف سالن خواهیم پرداخت و قیمت سنگ کف سالن با توجه به مدل سنگ مورد نظر از بازه های قیمتی بهره مند می باشد. برای نمونه می توان به سنگ مرمر اشاره نمود که از درخشندگی بالایی در کف ساختمان بهره مند می باشد باتوجه به معایبی زیرا خراش پذیری و لکه پذیری هنوز به عنوان یکی از پرکاربردترین سنگ های ساختمانی جهت کف سالن می باشد.

 

سنگ گرانیت دیگر سنگ های ساختمانی مورد استفاده جهت سنگفرش کف ساختمان می باشد که از خصوصیت اصلی آن می توان به استواری بالای گرانیت اشاره نمود و همین مورد باعث شده تا از گرانیت اغلب جهت سنگفرش مکان های عمومی و آموزشی مانند دانشگاه ها مورد استفاده قرار گیرد. سنگ تراورتن یکی دیگر از انواع سنگ ساختمانی مورد کاربر جهت سنگفرش کف سالن پذیرایی می باشد که از این سنگ بیش تر برای طراحی های سنتی و باستانی جهت سنگفرش کف سالن مورد استفاده قرار می گیرد.

 

سنگ مرمریت یکی از پراستفاده ترین سنگ های ساختمانی در کف سالن بوده و بیش ترین کاربرد آن در ساختمان های مسکونی و تجاری می باشد و سنگ مرمریت از طرح و رنگ های متنوعی بهره مند می باشد که باعث شده تا هر مدل سلیقه ای را مورد پوشش خود قرار دهد.

 

هر دو بافتی محبوب و ترند با استحکام بالا هستند. تلاقی این دو بافت در محیط داخلی منزل، سبب زیبایی و متفاوت شدن منزل خواهد شد. همان طور که می دانید مرمریت در سال های اخیر به عنوان یکی از مواد مهم در معماری و هنرهای تجسمی و در بسیاری از ساختمان ها و بناها استفاده می شود. سنگ ها در عین سختی و استحکام، ظاهری زیبا و ظریف دارند. تنوع رگه سنگ ها، باعث تنوع و جلوه در بافت این متریال شده است.

چوب هم که از قدیم الایام مظهر طبیعت بوده و ظاهری شیک و طبیعی به خانه می دهد. حال تلفیق چوب و سنگ طبیعت را به منزل شما می آورد و بنابر قوانین فنگ شویی چیدمان منزل حس آرامش و انرژی داخل منزل جریان می یابد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی