http://gloriamarble.com/ua-158870522-1

خرید فروش صادرات سنگ نما در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت سنگ نما،خرید فروش سنگ گرانیت ، گرانیت آبرنگی،سنگ جدول، سنگ نما سفید،سنگ مرمریت سیاه، سنگ نما قهوه ای، کوپ سنگ مرمریت اسپادانا سیلک، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، اسلب سنگ مرمریت اسپادانا یلک، اسلب سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، کوپ سنگ مرمریت طوسی، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، قیمت سنگ ساختمانی، سنگ مرمریت سمیرم، مصالح ساختمانی، نمایندگی فروش سنگ نما در اصفهان،خرید و فروش اسلب و کوپ صادراتی اصفهان،فروش سنگ گرانیت سبز، گرانیت مشکی، گرانیت نطنز، فروش سنگ مرمریت اوشن بلک، ۰۹۹۱۱۰۱۹۵۸۹ گلوریا کارگران

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۱۴ - چت روم
    عاالی

انتخاب سنگ توسط طراح ساختمان

جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۸، ۰۲:۴۸ ب.ظ

انتخاب سنگ توسط طراح ساختمان

در انتخاب سنگ توسط طراح ساختمان به نکات مهمی در نظر گرفته می شود تا بهترین نمای ممکن برای سازه طراحی گردد. 

اسلب سنگ مرمریت اوشن بلک

 

 

طراحی و استفاده از سنگ مرمریت اوشن بلک در فضای داخلی ساختمان

 

نکات کلیدی در انتخاب سنگ توسط طراح ساختمان

1 -شرایط ایده ال: مهمترین هدف در تولید هر  محصول یا ایجاد هر بنایی نیل به شرایط ایده ال است  . که این نخستین گام کار است.   از آنجا که شرایط ایده ال در هر زمان و مکانی تعریف متفاوتی دارد ،  فقط  می بایست شرایط و ایده آل های موجود در زمان و مکان را استخراج نماییم و به نسبت طول عمرمحصول ارائه شده،  آینده نگر و پیشرو باشیم و برطبق آن انتظاراتمان از محصول را  مشخص نموده تا به «مطلوبیت» برسیم . این  موضوع خشت اول هر حرکتی است و چنانچه این خشت کج گذاشته شود، نتیجه چیزی جز یک دیوار تا ثریا کج   نخواهد بود.

2 - طراحی: پیشرفت سریع انسان در همه  زمینه های علوم و فن آوری انبوهی از اطلاعات و داشته ها را تولید نموده است که احاطه بر تمامی آنها امری غیرممکن است، نیاز به طراحی و داشتن برنامه  ای متناسب و همگام با این اطلاعات و شرایط؛گام نخست وپیش نیاز هر کاری است و وظیفه طراح است که باید پارامترهای لازم را جمع کرده و روابط و کارکرد بین آنها را به بهترین شکل تنظیم نماید.

3 - هــنر: نقش هنر به سبب  ارتباط مستقیم آن با سلامت جسم و روح  هر روز ابعاد جدیدی به خود می گیرد. امروزه در تمامی محصولات و خدماتی که انسان به هر طریق  با آنها مرتبط است ، نقش هنر غیرقابل انکار است. کمتر محصولی، بدون در نظر گرفتن نقش هنر تولید می شود.
از قاشق و چنگال گرفته تا یک رستوران زیبا و مجلل، از یک اطلاعیه ساده گرفته تا یک نشریه  علمی، از یک اسلب گرفته تا یک آپارتمان مسکونی، و... همه و همه توفیق هنری یک طرح را به نمایش می گذارند.

4 - طرح و هنر در قالب سنگ: طراح می بایست هنر خود را به کار گیرد و با شناخت  فضا و بنای مورد طراحی  و نیز دانش  سنگ و مسائل آن، مطلوبیت را به نحوکامل و جامع به محصول تزریق نماید.

مگر یک قاب هنری ماندگار از چه تشکیل شده است؟
قطعا ارزش آن به چوب، بوم و رنگ آن نیست. ارزش آن به هنر و هنرمند آن است. 

5 - هنر و زمان: آنچه به یک اثر هنری ، ارزش  می بخشد روح هنری است که خالق اثر به آن می دمد . چنانچه بخواهیم یک ساختمان از جنبه طر احی سنگ آن نیز ماندگار شود، باید برای طراحی آن ارزشی بیش از مصالح به کار رفته قائل شویم.

6 - جـزئیات: برای انتخاب سنگ باید به تمامی  جنبه های آن شامل نوع سنگ ، نقش ، ابعاد، چیدمان، رنگ قالب ، ابزارو تراش ، ضخامت و بسیاری موارد دیگر از نگاه یک متخصص توجه نمود.
سپس تمامی این موارد باید درخدمت طراحی نهایی قرار گیرد تا نتیجه مطلوب با جزییات کامل حاصل گردد.

 


برای انتخاب سنگ توسط طراح ساختمان، نکات دیگری نیز باید لحاظ گردد:

آب و هوای مناطق مختلف، فرم نمای ساختمان، کاربری مناسب سنگ، ابعاد فضای قابل استفاده از سنگ، میزان نور و سعت فضا، دوام و ماندگاری سنگ، نصب آسان سنگ و... 
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی