http://gloriamarble.com/ua-158870522-1

خرید فروش صادرات سنگ نما در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت سنگ نما،خرید فروش سنگ گرانیت ، گرانیت آبرنگی،سنگ جدول، سنگ نما سفید،سنگ مرمریت سیاه، سنگ نما قهوه ای، کوپ سنگ مرمریت اسپادانا سیلک، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، اسلب سنگ مرمریت اسپادانا یلک، اسلب سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، کوپ سنگ مرمریت طوسی، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، قیمت سنگ ساختمانی، سنگ مرمریت سمیرم، مصالح ساختمانی، نمایندگی فروش سنگ نما در اصفهان،خرید و فروش اسلب و کوپ صادراتی اصفهان،فروش سنگ گرانیت سبز، گرانیت مشکی، گرانیت نطنز، فروش سنگ مرمریت اوشن بلک، ۰۹۹۱۱۰۱۹۵۸۹ گلوریا کارگران

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۱۴ - چت روم
    عاالی

استفاده از سنگ مرمریت سیاه در دکوراسیون داخلی

سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۸، ۰۱:۴۴ ب.ظ

 

استفاده ازسنگ مرمریت سیاه در دکوراسیون داخلی

خطوط کوارتز و رگه های استیلولیتی موجود بر روی سنگ مرمر اوشن بلک بیش از مرمر سفید خودنمایی می کنند از این رو از سنگ مرمر سیاه می توان به عنوان عنصری دکوراتیو در دکوراسیون داخلی استفاده کرد. اما چگونه و در چه فضاهایی از سنگ مرمر سیاه می توان استفاده کرد؟

 

استفاده از سنگ مرمریت سیاه در دکوراسیون داخلی آشپزخانه

استفاده از سنگ مرمر سیاه در پشت سینک ظرفشویی آشپزخانه ایده ی خوبی است و هم برای آشپزخانه های سنتی و هم مدرن مناسب است. و در صورت استفاده از رنگ های متضاد باعث تمرکز دید به سمت ظرفشویی خواهد شد. برای تأکید بر تضاد رنگ می توان قفسه هایی سفید رنگ را بر روی این دیوار قرار داد.

 

 

استفاده از سنگ مرمریت سیاه در دکوراسیون داخلی حمام

در دکوراسیون داخلی حمام نیز می توان از سنگ سیاه استفاده کرد. به عنوان مثال در تصویر بالا رنگ سیاه بدنه ی وان در هماهنگی خوبی با دیوار سیاه و مصالح دیگر با رنگهای خنثی قرار دارد. استفاده از سنگ مرمر سیاه به همراه رنگ های متضاد در حمام باعث ایجاد تمرکز دید می شود. استفاده ی بیش از حد از رنگ سیاه باعث تاریک به نظر رسیدن فضا می شود پس چه بهتر است که مصالح سیاه رنگ را در ترکیب با مصالح و بافت های مختلف به کار برد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی