http://gloriamarble.com/ua-158870522-1

خرید فروش صادرات سنگ نما در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت سنگ نما،خرید فروش سنگ گرانیت ، گرانیت آبرنگی،سنگ جدول، سنگ نما سفید،سنگ مرمریت سیاه، سنگ نما قهوه ای، کوپ سنگ مرمریت اسپادانا سیلک، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، اسلب سنگ مرمریت اسپادانا یلک، اسلب سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، کوپ سنگ مرمریت طوسی، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، قیمت سنگ ساختمانی، سنگ مرمریت سمیرم، مصالح ساختمانی، نمایندگی فروش سنگ نما در اصفهان،خرید و فروش اسلب و کوپ صادراتی اصفهان،فروش سنگ گرانیت سبز، گرانیت مشکی، گرانیت نطنز، فروش سنگ مرمریت اوشن بلک، ۰۹۹۱۱۰۱۹۵۸۹ گلوریا کارگران

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۱۴ - چت روم
    عاالی

تمیز کردن سنگ ها در دکوراسیون منزل

دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۵۲ ق.ظ

تمیز کردن سنگ ها در دکوراسیون منزل

یک شیوه ی نگهداری صحیح مستلزم این است که از روش ها و محصولات با کیفیت و متناسب با هر بخش و سطح استفاده کنید.

قبل از تمیز کردن سنگ ها، ذره های آشغال را با جاروب یا جارو برقی جمع آوری کنید. از یک برس با موهای ریز نرم یا سر مخصوص جاروبرقی برای این کار استفاده کنید تا بر روی سطح سنگ خط نیفتد. بعد از این کار کف را با آب گرم تمیز کنید

.کاربرد سنگ ها در نمای داخلی ساختمان

 

تمیز کردن سنگ گرانیت در دکوراسیون داخلی منزل

تعداد بسیار زیادی از افراد همچنان سطوح گرانیتی کانترهای خود را با ترکیبی از سرکه و آب گرم تمیز می کنند. اما من توصیه می کنم از سرکه برای سطوح سنگی خود استفاده نکنید، زیرا اسیدی است و پرداخت سنگ را به مرور از بین می برد. سنگ های طبیعی مثل گرانیت بعد از نصب نیاز به بتونه کاری دارند، بنابراین از متخصصان این زمینه در مورد پاک کننده های مناسب برای این سطوح بپرسید. یکی از متخصصان که در زمینه ی کاشی و سرامیک مهارت دارند می گوید: بعد از بتونه کاری تمیز کردن با آب گرم به صورت روزانه برای سطوح سنگی گرانیتی کافی است.


تمیز کردن لکه های سخت سنگ ها: برای آثار لکه و چرک سنگ ها، از پاک کننده های محافظ سنگ باph مناسب و آب استفاده کنید. حتما قبل از مصرف دستورالعمل مصرف را برای نسبت صحیح رقیق سازی بخوانید.

هشدار: از شوینده های اسیدی و سفیدکننده برای سطوح سنگی گرانیتی دوری کنید.
 

تمیز کردن سنگ صابون در دکوراسیون منزل

اگر سطحی صاف و بدون منفذ می خواهید، سنگ صابون بسیار مقاوم است و به دلیل ظاهر تیره اش لکه ها را نشان نمی دهد. سنگ صابون مورد علاقه ی کسانی است که آشپزی می کنند زیرا عایق بسیار خوبی برای گرما است. نگهداری از سنگ صابون آسان است: سطح را تنها با یک اسفنج یا پارچه ی نرم و چند قطره مایع ظرفشویی یا پاک کننده ی چندمنظوره و آب گرم تمیز کنید. توصیه می شود در اولین سال نصب هر دو هفته یک بار به سطح سنگ صابون روغن معدنی بمالید تا سنگ به صورت یکپارچه اکسیده (تیره) شود. بعد از آن این کار را هر دو ماه یک بار انجام دهید.

لکه های سخت سنگ صابون: سنگ صابون در برابر آب، مواد شیمیایی و اسیدها مقاوم است، بنابراین لکه ها به اندازه ی خراش های روی آن مشکل ساز نیستند. خراشیدگی ها و شکستگی ها نیز می توانند با کاغذ سنباده برطرف شوند.

هشدار: از شوینده های ساینده و صیقل دهنده برای تمیز کردن سنگ صابون استفاده نکنید، چون آنها بر روی سطح سنگ صابون خط می اندازند. از شوینده های قلیایی هم جز آنهایی که مخصوص سنگ هستند استفاده نکنید.

 


تمیز کردن سنگ مرمر در دکوراسیون

یکی از پرطرفدارترین مصالح برای سطح کانتر آشپزخانه، سنگ مرمر است. سنگ مرمر از گرانیت صاف تر است و به خاطر طبیعت پرمنفذش به راحتی لکه می گیرد و خراشیده می شود. اما اگر شما هم مثل من از طرفداران سنگ مرمر هستید و می خواهید سطح کانتر خود را با آن بپوشانید، باید یک سری نکات را برای نگهداری از آن در ذهن داشته باشید. پاک کردن لکه های اسیدی مثل لکه ی قهوه یا آبمیوه از روی این سطوح کمی مشکل است و باید به محض اینکه لکه دار شد، پاک شود. ابتدا لکه را با یک پارچه یا اسفنج نرم پاک کنید و سپس باقیمانده ی آن را با آب شستشو دهید. اسفنج یا پارچه را با آب گرم بشویید و آن کاملا بچلانید و باقیمانده ی آب را از سطح پاک کنید، چون ممکن است به منافذ سنگ مرمر رسوب کند و یک لکه ی دائمی به وجود آورد. سپس سطح را کاملا خشک کنید و اجازه ندید با هوا خشک شود.


لکه های سختروی سنگ مرمر: برای هر سطح سنگی از جنس مرمر، به محض اینکه لکه ایجاد شد، آن را پاک کنید. از متخصصان این زمینه درباره ی پاک کننده ی مخصوص سنگ مرمر سوال کنید.

تمیز کردن سطح سنگ های مرمر

 

جوش شیرین را با استفاده از نسبت 3 قاشق غذاخوری به 1 کوارتس آب با آب مخلوط کنید. این مخلوط را روی سطح مرمر اسپری کنید و با یک دستمال خشک آن را به آرامی پاک کنید.

هشدار: از شوینده های میوه ای، ساینده و سرکه خودداری کنید.

 


 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی