http://gloriamarble.com/ua-158870522-1

خرید فروش صادرات سنگ نما در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت سنگ نما،خرید فروش سنگ گرانیت ، گرانیت آبرنگی،سنگ جدول، سنگ نما سفید،سنگ مرمریت سیاه، سنگ نما قهوه ای، کوپ سنگ مرمریت اسپادانا سیلک، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، اسلب سنگ مرمریت اسپادانا یلک، اسلب سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، کوپ سنگ مرمریت طوسی، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، قیمت سنگ ساختمانی، سنگ مرمریت سمیرم، مصالح ساختمانی، نمایندگی فروش سنگ نما در اصفهان،خرید و فروش اسلب و کوپ صادراتی اصفهان،فروش سنگ گرانیت سبز، گرانیت مشکی، گرانیت نطنز، فروش سنگ مرمریت اوشن بلک، ۰۹۹۱۱۰۱۹۵۸۹ گلوریا کارگران

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۱۴ - چت روم
    عاالی

اطلاعات مورد نیاز برای تجارت و صادرات

يكشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۸، ۰۱:۰۰ ب.ظ

اطلاعات مورد نیاز برای تجارت و صادرات

 

1- اطلاعات کامل فعالیت با کارت بازرگانی : دریافت کارت بازرگانی دارای یک فرایند زمانی 20 روز است . لیکن انچه در این رابطه بسیار مهم است ، کار با کارت بازرگانی است. زیرا فعالیت های وارداتی دارای مالیات زیادی است و افراد از این موضوع بی اطلاع هستند. البته فعالیت صادراتی از پرداخت مالیات معاف است .

2- کار ترخیص در گمرک : برای کار ترخیص در گمرک نیاز به کارت حق العمل کاری می باشد . این کارت طی ازمونی توسط گمرک هر سه سال یکبار به قبول شدگان در ازمون داده می شود . لیکن افراد بدون کارت بازرگانی نیز می توانند کار ترخیص را انجام دهند. برای این منظور افراد باید کارت بازرگانی گرفته و برای دیگران کار صادرات و واردات انجام دهند .

3- کار واردات کالا : واردات کالا می تواند توسط افراد حقیقی و شخصی نیز صورت گیرد و نیازی به تشکیل شرکت نمی باشد . شما باید کالایی را وارد نمایید که دارای سوداوری مناسبی باشد .

4- فعالیت صادراتی : صادرات همه کالاها مجاز است و افراد با دریافت کارت بازرگانی ( شخصی یا حقوقی ) می توانند کار صادرات را انجام دهند و نیازی به تشکیل شرکت نیست و انحصاری برای هیج گروه خاصی وجود ندارد .

5- ایجاد واحد تولیدی در بخش صنعت : شما چه بصورت شخصی و چه شرکتی می توانید یک واحد تولیدی را ایجاد نمایید . ایجاد واحد تولیدی  در سه بخش کوچک ( بسته بندی خشکبار ) - متوسط ( ایجاد تولید اب معدنی ) و بزرگ ( خودروسازی - فولاد سازی و.. ( باشد . برای اخذ مجوز شما باید به اداره صنعت معدن و تجارت مراجعه نمایید .

6- ایجاد خود اشتغالی و کارآفرینی : ایجاد شغل برای خود و دیگران ، کارآفرینی گفته می شود . شما قبل از راه اندازی هر فعالیت اقتصادی باید اصول انرا فرا گیرید و بهترین تصمیم را اتخاذ نمایید . دوره کارآفرینی می تواند کمک موثری را به شما ارائه نمایید .

7- صادرات سنگ های ساختمانی ( مرمر - گرانیت و...) : ایران یکی از بزرگترین صادر کنندگان سنگ در کشورهای منطقه است . صادرات این محصول دارای سود مناسبی است . هرچه این محصول با کیفیت بالاتری تولید گردد قیمت و مشتریان ان بیشتر است .

اطلاعات مورد نیاز برای تجارت و صادرات سنگ ساختمانی

صادرات سنگ با تنوع رنگ و طرح فراوان میتواندیکی از مهم ترین محصول صادراتی غیر نفتی ایران باشد. سنگ یکی از مهم ترین و اصلی ترین عناصر در ساختمان سازی است و ایران نیز به عنوان کشوری که از نظر معادن سنگ های ساختمانی غنی و پربار است می تواند به یکی از بهترین و اصلی ترین صادر کنندگان سنگ های ساختمانی شناخته شود. کشورهای زیادی در زمینه تولید سنگ فعالیت دارند و صادرات سنگ از این کشورها نسبت به ایران بیشتر توسعه یافته است و این بدین علت است که توجه این کشورها به صادرات سنگ رشد روزافزونی داشته است

فرآوری سنگ یکی از مهم ترین اقداماتی است که باید در هنگام صادرات سنگ به آن توجه شود. سنگ هایی که برای صادرات آماده می شود باید به بهترین شکل ممکن فرآوری شده و با کیفیت بالایی صادر شود. تا سنگ صادراتی بتواند با استانداردهای روز جهانی مطابقت نماید. زیرا همانطور که می دانیم بازار رقابت سنگ های صادراتی بالاست و زمانی که سنگ ایرانی به کیفیت جهانی نرسیده باشد در بازارهای جهانی مشتری نخواهد داشت. علاوه بر سنگ مرمریت و تراورتن ایران در زمینه صادرات سنگ مرمر نیز می تواند به جایگاه های بالاتری برسد.

 

 

همانطور که ذکر شد فرآوری سنگ یکی از مهم ترین مراحلی است که پیش از صادرات سنگ می توان انجام داد. برش سنگ و نحوه استخراج سنگ از معادن سنگ نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین باربری و نحوه بسته بندی سنگ ها نیز بسیار مهم است. زیرا عدم توجه به این مسئله ممکن است در طول حمل و نقل به سنگ آسیب وارد شود


در پالت بندی سنگ باید به نکات زیر توجه شود
فرآوری سنگ با توری و اپوکسی در سنگ های اسلب
قرار دادن تعداد مناسب سنگ در هر پالت 
رعایت مسائل ایمنی اعم از استفاده از چوب در جلو و پشت پالت 
کیفیت پالت و یا خرک های بسته بندی 

پالت های سنگ اوشن بلک صادراتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی