http://gloriamarble.com/ua-158870522-1

خرید فروش صادرات سنگ نما در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت سنگ نما،خرید فروش سنگ گرانیت ، گرانیت آبرنگی،سنگ جدول، سنگ نما سفید،سنگ مرمریت سیاه، سنگ نما قهوه ای، کوپ سنگ مرمریت اسپادانا سیلک، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، اسلب سنگ مرمریت اسپادانا یلک، اسلب سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، کوپ سنگ مرمریت طوسی، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، قیمت سنگ ساختمانی، سنگ مرمریت سمیرم، مصالح ساختمانی، نمایندگی فروش سنگ نما در اصفهان،خرید و فروش اسلب و کوپ صادراتی اصفهان،فروش سنگ گرانیت سبز، گرانیت مشکی، گرانیت نطنز، فروش سنگ مرمریت اوشن بلک، ۰۹۹۱۱۰۱۹۵۸۹ گلوریا کارگران

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۱۴ - چت روم
    عاالی

حرارت دادن یا سوزاندن سطح سنگ گرانیتی

يكشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۱۶ ب.ظ


حرارت دادن یا سوزاندن سطح سنگ گرانیتی

 

سنگ‌های طبیعی برای پوشش کف یک فضا، بهترین گزینه هستند. زیرا مزیت هایی از جمله دوام بالا، ثبات رنگ، مقاومت در برابر خش پذیری، جلا پذیری مجدد، نظافت و نگهداری آسان و خواص فیزیکی مناسب همچون انتقال گرمای مناسب نام برد. در ساختمان های مجهز به سیستم‌های گرمایش از کف، سنگ های کف به سرعت منزل را گرم می کنند و پس از خاموش شدن دستگاه همچنان مدت ها گرما را حفظ می کنند. سنگ ها در تابستان بسیار خنک هستند و در زمستان سرد، به همین دلیل در صورت به کار بردن کفپوش سنگی، بهتر است برای گرم کردن فضای اتاق از سیستم گرمایشی در زیر سطح استفاده شود.

یکی از دلایلی که بناهای باستانی و قدیمی هنوز هم ماندگار و پابرجا هستند، استفاده از ساختاری محکم و ماندگار است. سنگ ها به نسبت مواد و مصالح دیگر از جمله چوب که با گذشت زمان باید دوباره بازسازی و صیقل داده شوند، با گذر زمان طولانی احتیاج به نگهداری بسیار کمی دارد.

 

 

حرارت دادن یا سوزاندن سطح سنگ گرانیت

سنگ گرانیت برای استفاده در کف فضاهای خارجی بسیار پسندیده‌ و مورد تاکید است، اما جهت استفاده از این نوع سنگ معمولاً سطح آن را در کارگاه های سنگ بری می سوزانند. سوزاندن سطح گرانیت که اصطلاحا به آن فلیم می‌گویند، در زبان انگلیسی flame به معنای آتش زدن و سوزاندن می باشد که این عملیات با روش دستی نیز صورت می پذیرد. البته امروزه شیوه ماشینی بسیار مقبول تر می باشد. چنانچه سنگ گرانیت در معرض آتش مستقیم قرار گیرد، به دلیل دارا بودن حالت الاستیسیته بسیار کم و همچنین ضریب انبساط بین اجزای کریستالی متفاوت، یک پوسته به طور کلی از سطح سنگ جدا می شود و سطح سنگ ناصاف می‌شود. از آتشی کردن سطح سنگ گرانیت در محل های پر تردد برای جلوگیری از لیز خوردن استفاده میشود. لبه پله ها، محوطه ها و راهروهایی که در زمستان احتمال یخ زدگی در آنها هست باید آتشی شوند تا از لیز خوردن عابرین جلوگیری شود. همچنین از این روش می توان برای زیباتر شدن سطح سنگ گرانیت استفاده کرد. طرح ها و نقشهایی که در این روش بر روی گرانیت نقش بسته می شود زیبایی سنگ گرانیت را دو چندان می کند.

سوزاندن سطح سنگ

سوزاندن سطح گرانیت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی