http://gloriamarble.com/ua-158870522-1

خرید فروش صادرات سنگ نما در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت نمایندگی سنگ گرانیت سبز، سنگ مرمریت سفید، سنگ مرمریت اوشن بلک، سنگ مرمریت در اصفهان

خرید فروش نمایندگی سنگ نما در اصفهان

خرید فروش قیمت سنگ نما،خرید فروش سنگ گرانیت ، گرانیت آبرنگی،سنگ جدول، سنگ نما سفید،سنگ مرمریت سیاه، سنگ نما قهوه ای، کوپ سنگ مرمریت اسپادانا سیلک، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، اسلب سنگ مرمریت اسپادانا یلک، اسلب سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، کوپ سنگ مرمریت طوسی، کوپ سنگ مرمریت اوشن ماربل، قیمت سنگ مرمریت، قیمت سنگ ساختمانی، سنگ مرمریت سمیرم، مصالح ساختمانی، نمایندگی فروش سنگ نما در اصفهان،خرید و فروش اسلب و کوپ صادراتی اصفهان،فروش سنگ گرانیت سبز، گرانیت مشکی، گرانیت نطنز، فروش سنگ مرمریت اوشن بلک، ۰۹۹۱۱۰۱۹۵۸۹ گلوریا کارگران

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • ۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۱۴ - چت روم
    عاالی

طراحی دیوارها، کف و کاغذ دیواری محیط اداری

جمعه, ۱ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۳۵ ب.ظ

طراحی دیوارها، کف و کاغذ دیواری محیط اداری

کار کردن در یک فضای راحت و جذاب می تواند نقش مهمی در روحیه و بهره وری افراد در محیط کار داشته باشد. تجارب مختلف نیز ثابت کرده است که یک فضای اداری با طراحی مناسب می تواند در موفقیت کسب و کار افراد تاثیر بگذارد. یادگیری نحوه تزئین و دکور یک دفتر به خوبی می تواند در کسب و کار شما تاثیر داشته باشد.

یکی از دغدغه های بزرگ برای مدیران، طراحی دکوراسیون اداری است. محیط کار افراد خانه ی دوم آنهاست باید همانطور که به دکوراسیون داخلی خانه خود اهمیت میدهید و شیک و زیبا طراحی می کنید تا ارامش داشته باشید، باید به محیط کار خود نیز اهمیت بدهید و یک محیطی استاندارد و کاربر پسند طراحی کنید. از ایده های زیر برای مولد، انگیزه بخش و الهام بخش کردن دفتر و محیط اداری خود می توانید استفاده کنید.

 

دکوراسیون اداری لاکچری
پربازده ترین دفاتر اداری و محیط های شغلی، محیط هایی بوده اند که افراد حس راحتی در آنها داشته است
توجه به رنگ مبلمان
اگر دوست دارید که علاوه بر دکوراسیون اداری اتاق مدیریت، محیط اداری کارمندان خود را نیز شیک طراحی کنید، نیاز است که انواع مبلمان و پارچه مبلی مناسب و کاربرد آنها را بشناسید تا از مبل های خاص محیط های اداری و رنگ های مناسب آنها استفاده کنید. میز و صندلی و مبلمان شما باید هم مدرن و هم زیبا باشد تا بتواند سلامت کارمندان را حفظ کند. همچنین به رنگ مبل نیز دقت کنید تا با دیوار و دیگر وسایل دکوری اداری شما هماهنگ باشد و توی ذوق نزد.

ایده برای دکوراسیون دفتر کار
میز و صندلی و مبلمان شما باید هم مدرن و هم زیبا باشد تا بتواند سلامت کارمندان را حفظ کند.
استفاده از گل و گیاه
همچنین می توانید از گل ها و گیاهان آپارتمانی برای محیط های اداری خود نیز استفاده کنید.

ترکیب رنگ مرمریت سیاه

توجه به سنگ مرمریت دیوارها، کف و کاغذ دیواری محیط اداری


نمای سنگ مرمریت دیوارها و کاغذ دیواری های انتخاب شده در دکوراسیون داخلی اداری باید به نحوی باشد تا فضا را در راستای افزایش راندمان کارمندان سوق دهند. لازمه اینکار برقراری و ایجاد یک محیط آرام و تعریف شده است تا هر بخش مطابق با نوع فعالیت، به کار خود بپردازد.

دکوراسیون اداری اتاق مدیریت
سنگ مرمریت اسپادانا سیلک دیوارها  و کف و کاغذ دیواری های انتخاب شده در دکوراسیون داخلی اداری باید به نحوی باشد تا فضا را در راستای افزایش راندمان کارمندان سوق دهند.
از سنگ مرمریت اسپادانا سیلک
در دکوراسیون اداری شیک می توانید الهام بگیرید. هنگام انتخاب یک طرح رنگی برای فضای خود، از سنگ مرمریت اسپادانا سیلک با رنگ طوسی روشن استفاده کنید تا فضای شما سبکی منسجم و بازتابی از آنچه باشد که شما و شغلتان انجام می دهید. رنگهای مناسب می توانند تأثیر روانشناختی قدرتمندی بر روی افراد داشته و باعث احساس رضایت و شادابی آنها شوند.

استفاده از آینه ها
در طراحی دکوراسیون داخلی اداری آینه ها می توانند ظاهر کلی فضای کاری شما را تغییر دهند. آنها دفتر شما را با ظرافت و حرفه ای تر جلوه می دهند و می توانند هر نوع فضایی را بزرگتر نشان دهند و باعث می شوند فضای کاری شما بازتر و جذاب تر شود.

تمیز کردن سطح سنگ های مرمر

دکوراسیون اداری شیک

یکی از مواردی که در دکوراسیون اداری لاکچری مورد استفاده قرار می گیرد و موجب لاکچری و شیک نشان دادن محیط های اداری می شود استفاده از نور است. علاوه بر رنگ، نور پردازی و روشنایی نیز بر روی کارمندان تاثیر گذار است. نبود نور کافی در محیط کار باعث خستگی و خواب آلودگی پرسنل می شود. می توانید از چراغ های شیک و نورپردازی های جذاب مناسب محیط های کاری استفاده کنید تا بهره وری کارمندان را افزایش دهید.

استفاده از نور پردازی های مناسب در دکوراسیون اداری
یکی از مواردی که موجب لاکچری و شیک نشان دادن محیط های اداری می شود استفاده از نور است

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی